על פי מקורות זרים

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה שוב מהאוויר

סוכנות הידיעות הממלכתית של סוריה, סאנא, כי מערכות ההגנה האווירית של המדינה פעלו נגד "יעדים עוינים" בשמי דמשק. על פי הסורים הם יירטו כמה טילים ישראלים (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תיעוד מהטלוויזיה הסורית של שמי דמשק (צילום: הטלוויזיה הסורית)

שבוע בלבד מאז התקיפה האחרונה שיוחסה לישראל, סוכנות הידיעות הממלכתית של סוריה, סאנא, מדווחת הבוקר (שני), כי מערכות ההגנה האווירית של המדינה פעלו נגד "יעדים עוינים" בשמי אזור דמשק. לפי הדיווח, מדובר בתקיפה ישראלית שבוצעה משמי לבנון.

לטענת הסורים, חלק מהטילים יורטו לפני שפגעו במטרות שלהם, אך זו התרברבות קבועה שלהם גם אם הטילים למעשה פוגעים במטרות ומשמידים את ההתארגנות האיראנית במדינה. לתקיפה קדמו דיווחים בלבנון על פעילות של חיל האוויר הישראלי בדרום המדינה.

הדיווח הבוקר על התקיפה מגיע שבוע בדיוק לאחר תקיפה נוספת שלטענת סוריה ישראל ביצעה בשטחה, באזור תדמור שבמרכז המדינה. במרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה שדיווחיו מהמתרחש בסוריה נחשבים אמינים בדרך כלל, דיווח בשבוע שעבר כי תשעה בני אדם נהרגו באותה תקיפה.

על פי המידע שמספק ארגון האופוזיציה, ישראל פגעה בשבוע שעבר בקבוצת נאמנים למשטרו של אסד, כששישה מתשעת ההרוגים הם מהמליציות הפרו איראניות במדינה וייתכן כי מדובר אף באיראנים שנמצאים בסוריה ומנסים להתבסס בשטחה.

בישראל גם הפעם בדומה לפעמים הקודמות, לא מגיבים כלל לטענות ושומרים על העמימות שמאפשרת לישראל את מרווח הפעולה כנגד המטרות החשובות ומונעת מהסורים את ה"חובה" להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר