צפו בתיעוד

שוטרים פשטו על הת"ת; הילדים נשכבו על הכביש

לתלמוד תורה של פלג קיצוני שנפתח בירושלים בניגוד להנחיות, הגיעו הבוקר כוחות המשטרה שנתנו דוחות ועצרו את המנהל • המלמדים פתחו בשירה, ילדים ניסו למנוע (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

למרות האיסור ובניגוד להנחיות מערכת הבריאות, תלמודי תורה של פלגים קיצוניים בתוך הפלג הירושלמי ממשיכים לפעול, תוך סיכון חיי אדם.

הבוקר (שני) פשטו כוחות משטרה על תלמוד תורה שפעל ברחוב אבינועם ילין בירושלים, שם עיכבו את מנהל המקום לצורך חקירה.

השוטרים איתרו במקום כחמישים ילדים, שחולקו לכיתות לימוד קטנות של 10 תלמידים לכיתה. חמשת המלמדים, קיבלו דוחות על סך 5,000 ש"ח לכל אחד.

המלמדים, יחד עם קיצונים נוספים שהגיעו למקום, פתחו בשירה - כאשר מהקהל נשמעו קריאות לעברם: "אשריכם שנתפסתם על דברי תורה".

במקום התפתחה מהומה, כאשר רצו אחרי השוטרים ברחוב, קראו לעברם קריאות גנאי, והילדים אף נשכבו על הכביש במטרה למנוע את מעצר המנהל.

מדובות המשטרה נמסר כי כוחות המשטרה הפועלים בעיר להסברה ואכיפת הנחיות צו בריאות העם, איתרו לפני זמן קצר את המבנה בו התקיימו לימודים, כאמור בניגוד להנחיות צו בריאות העם. נגד המעוכבים צפויים להירשם קנסות בגין הפרת צו בריאות העם.

"הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם", הוסיפו.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר