"לא פעלו נכון"

המשנה לראש עיריית בית שמש במתקפה על הסגר

מתנגד להסגר על השכונות החרדיות; מסביר למה הסגר לא עוזר; מאשר שבשכונות של הקיצונים יש חולים רבים בקורונה ומאשים שהמדינה לא התנהל נכון • המשנה לראש עיריית בית שמש, ישראל סילברסטין, בראיון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

מתנגד להסגר על השכונות החרדיות; מסביר למה הסגר לא עוזר; מאשר שבשכונות של הקיצונים יש חולים רבים בקורונה ומאשים שהמדינה לא התנהל נכון. המשנה לראש עיריית בית שמש, ישראל סילברסטין, בראיון.

לדבריו: "אנו עומדים כעת על מעל 440 חולים שנמצאים בעיר, מתוכם כ. 100 שנמצאים בשלבי החלמה, ועיקר התחלואה היא בקרב תושבי השכונות החרדיות בעיר, אם כי ישנם גם תושבים ברמה א' שמשתייכים יותר לציבור הדתי".

אתה תומך בסגר הזה?

"אני תומך בכל מה שצריך לעשות על מנת להציל חיים, ואם באמת הסגר יציל חיים זה מה שצריך לעשות".

כמחזיק תיק הבריאות בעיר, אתה חושב שזה מה שיציל את חייהם של התושבים?

"סגר לבד לא מציל חיים, וישנם המון דברים נוספים לעשות כדי להציל חיים, לדוגמא פינוי אנשים מהעיר למלוניות, ומי שמאשר את החולים הם קופות החולים, ופיקוד העורף הם אלו שמוציאים את החולים מהעיר, ואם הייתי צריך לאשר את הנושא של הסגר, לא הייתי מאשר אותו בצורה הזאת".

"אני רוצה גם לומר שיש תחלואה בבית שמש" הוסיף המשנה לראש העיר: "יש גם תחלואה גבוהה בחלק מהשכונות, אבל לצערי לא ירדו לרזולוציות נמוכות, ולא פעלו כנדרש למשל בנושא סגירת הרחובות והכבישים.

"בנוסף, הסתובבתי אמש בשכונות החרדיות וראיתי שאנשים מתנהלים כרגיל, ללא שום צעדים שנעשים בשטח, למשל חלוקת מוצרי מזון דבר שחסר מאד עבור הרבה מאד אנשים וגורם להם לצאת מהבית".

האם באזורים שבהם מתגוררים האנשים הקיצוניים יותר יש יותר חולי קורונה?

"כן, אבל הם לא אשמים בהכל, ומדינת ישראל לא ידעה כיצד לפעול מול קבוצות האוכלוסייה האלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר