זלזלו בהוראות?

מדאיג: עליית דרמטית במספר החולים בקריית בעלזא בי-ם

38 חולים חדשים, מבתי אב חדשים, נחשפו רק בחמשה ימים האחרונים בקריית בעלזא בירושלים • בחודש האחרון נשמעו עדויות על התנהלות המנוגדת להנחיות משרד הבריאות (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מבעלזא (צילום: פלאש 90)

במשרד הבריאות זיהו עלייה דרמטית במספר החולים בקריית בעלזא בירושלים: 38 חולים חדשים בנגיף הקורונה, מבתי אב חדשים, נחשפו רק בחמשת הימים האחרונים.

העיתונאי יאיר שרקי צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי: "מדברים הרבה על מאה שערים ופחות על מה שקורה בקריית בעלזא: השכונה עם הגידול המשמעותי ביותר בחמשת הימים האחרונים בירושלים עם 38 חולים חדשים (רובם בבתי אב חדשים)".

לדבריו המספרים הדרמטיים מתחברים "לדיווחים על ההפרות החוזרות שם. בלב המיינסטרים החרדי, אבל עם התנהלות שמזכירה כמה מהפלגים הקיצוניים בשולי המגזר".

כזכור, לפני כעשרה ימים דווח ב'כיכר השבת' כי בחצר הקודש בעלזא נערכה התפילה בליל החג בהשתתפות כמה עשרות חסידים ובני משפחה, כאשר לאחר מכן אף נערך 'טיש' מצומצם בבניין החסידות בקרית בעלזא בירושלים.

אחד החסידים שנכח במקום מספר ל'כיכר השבת' כי הוא אישית ניסה בכל דרך להיכנס למקום בו נערכה התפילה, אך ללא הצלחה מכיוון שרק בני המשפחה וקבוצה מצומצמת הורשו להשתתף.

אותו חסיד מוסיף כי לאחר שבחסידות נפוצה השמועה כי הרבי אמר לרבנית הצדקנית ש"הקורונה כבר לא כאן", הגיעו כ-500 חסידים בבוקר החג על מנת להשתתף בתפילות בראשות הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר