ראה את המוות

חלה ב'קורונה', הבריא ומספר איך ניצל • צפו

שמוליק קרביצקי מ'קראון הייטס', מספר כיצד ראה את המוות מול העיניים כשחלה ב'קורונה' ומה הרופא אמר לו על העישון • אפרים רוזנשטיין מ'לאומית' מספר על הבקשות המוזרות שמקבל בלילה (קורונה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בתוכנית מבית 'כיכר השבת' - 'קורונה טיים', בהגשתו של חנני ברייטקופף, נדבר הערב (שלישי), עם שמוליק קרביצקי - שחלה בקורונה ומספר איך הוא ניצל, ועם אפרים רוזנשטיין מ'לאומית', שדיבר על הילדה בת ה-11 מאלעד, על המלוניות, על הבקשות הלא שגרתיות ומדוע הציבור החרדי אינו נזהר מספיק.

שמוליק קרביצקי, הוא חסיד חב"ד ומנכ"ל חברת תיירות בניו יורק, שחלה ב'קורונה', כשבוע וחצי לאחר פורים. לטענתו השכונה החב"דית, קראון הייטס בניו יורק בה הוא מתגורר, הייתה נגועה "כל מקום שהלכת היה קורונה".

בהמשך הראיון הוא מספר על הנס העצום שהיה לו ולמרות שהיה בשערי המוות, אודות לתרופה מיסתורית חייו ניצלו - והוא מרחיב על הסייעתא דשמיא שהיה לו למצוא את התרופה.

עוד הוא סיפר, כי עד לפני 4 שנים הוא היה מעשן כבד. והוא עבר דיקור סיני ומאז הוא הפסיק לעשן; "הרופא אמר לי, כי אם הייתי היום מעשן, הריאות שלי היו קורסות ישר שחלתי בקורונה".

אפרים רוזנשטיין, מנהל השיווק במגזר החרדי של 'לאומית שירותי בריאות', דיבר על הלקוחה של הקופה - הילדה בת ה-11 שנדבקה בקורונה.

עוד הוא דיבר על תלונות הסרק של חלק מהציבור במלוניות הקורונה, ועל החילול ה' שהם גורמים. ולמה הוא כועס יותר על חרדי מב"ב שהולך ללא מסכה, מאשר על הציבור הכללי בכיכר הבימה בתל אביב.

הניידת עליה דיבר רוזנשטיין בשידור

בנוסף, נתן רוזנשטיין הסבר מרתק על הידבקות החרדים בקורונה, והביע תמיהה למה הציבור החרדי שנזהר מאד על בריאותו - בשגרה ועכשיו הוא מביע שאננות.

צפו בפרק המרתק והמלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר