צפו בהדלקה

בת ה-92 שעלתה ממרוקו וריגשה את כולם

ריינה אביטבול, בת ה-92 מירושלים, אם לעשרה ילדים וסבתא ל-46 נכדים ו-16 נינים, מתנדבת יותר מ-18 שנים בבית החולים 'שערי צדק', הערב היא ריגשה את כולם. צפו (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי כאן 11)

ריינה אביטבול, בת ה-92 משכונת עיר גנים בירושלים, מתנדבת יותר מ-18 שנים בבית החולים 'שערי צדק' והערב (שלישי) הצליחה לרגש מדינה שלימה כשהדליקה משואה בהר הרצל, לרגל יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל.

‏בנאומה בטקס הדלקת המשואות אמרה: "אני ריינה אביטבול, בת חנה ומסעוד לוי בן סיטון זיכרונם לברכה, עלינו ממרוקו עם 10 ילדים מתוך אהבה גדולה לישראל כי אני ציונית, משיאה משואה לכבוד בית החולים 'שערי צדק' איפה שאני מתנדבת ולכבוד כל המתנדבים.

"אני אוהבת לעזור, זו מצווה גדולה לעולם הבא. תלכו להתנדב ותישארו שמחים כמוני. אלוקים ייתן לכל החולים כוח ובריאות ולתפארת מדינת ישראל".

המשואה שהדליקה אביטבול הוקדשה כהוקרה והערכה למתנדבות ולמתנדבים, מהדור הצעיר והדור הוותיק, בצוותי ההצלה והרפואה בישראל.

לריינה יש 46 נכדים ו-16 נינים, בלי עין הרע. היא החלה את התנדבותה במרכז הרפואי בזמן שסעדה את בעלה מדי שבוע ועד לחג פורים האחרון, שבו היא נאלצה לעצור זמנית את פעילותה בשל מגיפת הקורונה.

ל'כיכר השבת' נודע כי ריינה אביטבול היתה אמורה להיות חלק מצמד מדליקים, אך בגלל הביטול של חני ליפשיץ, בצל הסערה הגדולה בחב"ד, היא זכתה להדליק משואה לבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר