אבל בבני ברק

איש החינוך: הגאון רבי יהודה זיאת זצ"ל

אבל בבני ברק עם הסתלקותו של הגאון הרב יהודה זיאת זצ"ל, מייסד תלמוד תורה 'שתילי זיתים', הישיבה לצעירים 'משכנות הרועים' והישיבה הגדולה במושב יסודות , והוא בן 85 (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: דוד זר)

אבל בבני ברק עם הסתלקותו הבוקר (חמישי) של הגאון הרב יהודה זיאת זצ"ל, מקים עולה של תורה ומייסד תלמוד תורה 'שתילי זיתים', הישיבה לצעירים 'משכנות הרועים' והישיבה הגדולה במושב יסודות.

המנוח ז"ל סבל ממחלה קשה, ובשעה האחרונה השיב את נשמתו ליוצרה לאחר הידרדרות חמורה במצבו. בן 85 בהסתלקותו.

לפני שנים רבות הקים את תלמוד תורה "שתילי זיתים" לבני עדות המזרח והיה מחלוצי אנשי החינוך בציבור הספרדי.

רבי יהודה ז"ל עמד במשך למעלה מיובל שנים בראשות מוסדותיו אותם הנהיג בחכמה וביד רמה, ובמשך שנותיו זכה להעמיד אלפי תלמידים אשר מפארים את עולם התורה הספרדי.

בתנועת ש"ס הוציאו הודעת הספד בה נמסר כי "תנועת ש"ס ובראשה מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה בראשות גדול הדור מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, נציגיה ופעיליה, מבכים מרה את פטירתו של האי גברא רבא, מקים עולה של תורה בבני ברק, איש החינוך החזון והמעש, שייסד מוסדות מפוארים לבני הציבור הספרדי התורני וגידל דורות של תלמידים על מבועי התורה והיראה בדרך הסלולה, מייסד תלמוד תורה "שתילי זיתים", הישיבה לצעירים "משכנות הרועים", והישיבה הגדולה ביסודות, שעסק במשך שנים בצרכי ציבור באמונה ובמסירות".

עוד נכתב כי "מועצת חכמי התורה ותנועת ש"ס אבלים יחד עם אלפי תלמידיו ובוגריו וכל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והחינוך, ומשגרים תנחומים כנים למשפחתו המעטירה ומן השמיים ננוחם".

הלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר