"קירות שקופים"

השיטה הייחודית שמצאו ב'ראדין' להתחיל את הזמן

בישיבת ראדין, יחזרו כבר בתחילת השבוע הבא ללימודים. לפי המתווה, הבחורים ישוכנו בשיטת הקפסולות והר"מים ימסרו שיעור דרך קירות שקופים • בחורים מישיבות אחרות רוצים להצטרף (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הקמפוס של 'ראדין' בנתניה (צילום: ב.א)

ישיבת 'ראדין' בנתניה אודיע אמש (רביעי) במכתב להורים כי לאור המתווה החדש - 'מתווה הקפסולות' הישיבה נערכת לפתיחת הזמן בישיבה בתחילת שבוע הבא וכי על הבחורים להתכונן לשיבה להיכל הישיבה.

הנהלת הישיבה עבדה בתיאום מלא עם משרד הבריאות וועד הישיבות על מנת שהבחורים יחזרו להיכל הישיבה ברווחות המקסימלית האפשרית.

ר"מ הישיבה הגיע למסור שיעור לבחורי הישיבה צילום: ב.א- בביתר

בשונה מרוב הישיבות, בראדין יש שטחים גדולים, מה שמאפשר לשכן כמות קפסולות גדולה כשכל אחת מהן עצמאית לחלוטין ולא באה במגע עם שאר הקבוצות 'קפסולות' כשכל אחת מהן עם תנאים מרווחים ונוחים.

בעוד שכאמור, בשאר הישיבות המצוקה הגדולה של ראשי הישיבות היא שלאחר 14 יום המדוברים בתוך קפסולה גם אז הבחורים לא יורשו לצאת משטח ישיבה במשך 45 יום.

המכתב של ראש הישיבה (1)

ב'ראדין', בתיאום מוטל ועד הישיבות תתאפשר יציאה לבתים לשבתות לפי הצורך והבחורים יחזרו לתנאי הקפסולה שאף הם מרווחים ונוחים.

אחד הבחורים בישיבה מספר ל'כיכר השבת': "ראש הישיבה הגר"מ גוגיג עומד בקשר רציף עם הגאון הרב חיים אהרון קאופמן שליט"א יו"ר ועד הישיבות על מנת לקבל את האישורים הנדרשים למתווה הייחודי".

"בימים האחרונים פנו בחורים מהישיבות הגבוהות 'חברון' 'פוניבז' 'וולפסון' לראש הישיבה בבקשה להצטרף לישיבה מאחר שהישיבה עתידה להיפתח בימים הקרובים. בינתיים ראש הישיבה מסרב על מנת שלא לסכן את תלמידיו, בישיבה מתאמצים בכל אופן לקבל קבוצה מצומצמת מישיבות אחרות בקפסולה נפרדת".

המכתב של ראש הישיבה (2)

גם לבעיית אנשי הצוות, מצאו בישיבה פתרון. התכנון הוא כניסה ויציאה סטרילית של הצוות דרך אזורים מבודדים, ומסירת שיעורים דרך קירות שקופים שנבנים לשם כך. המתווה צפוי לקבל את אישורו של משרד הבריאות ובכך תתאפשר הגעת צוות הישיבה כרגיל.

ר"מ הישיבה הגיע למסור שיעור לבחורי הישיבה צילום: ב.א- בביתר
ר"מ הישיבה הגיע למסור שיעור לבחורי הישיבה צילום: ב.א- בביתר
ר"מ הישיבה הגיע למסור שיעור לבחורי הישיבה צילום: ב.א - בביתר
ר"מ הישיבה הגיע למסור שיעור לבחורי הישיבה צילום: ב.א- בביתר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר