"מחמירים על עצמנו"

המתווה לפיו יחזרו ללימודים ב'העדה החרדית'

עסקני 'העדה החרדית' פרסמו להורי התלמידים את המתווה שיחזיר את אלפי הילדים למוסדות בראשות 'העדה'. הכללים מחמירים למדיי כשהילדים אסורים ללכת גם למכולת (קורונה)

שימי שפר | כיכר השבת |
ילדים ברחוב שטראוס היום, אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כמה ימים לאחר ה'קול קורא' עליו חתמו רבני וראשי ה'עדה החרדית', לפיו יש לעשות את כלל המאמצים על מנת לחדש את הלימודים בתלמודי התורה והישיבות, ולאחר שעסקני ה'עדה' ישבו על המדוכה, נמצא המתווה המתאים שיחזיר את אלפי הילדים למוסדות בראשות 'העדה החרדית'.

על פי המתווה אותו הציגו ראשי ה'עדה' במהלך היום למנהלי המוסדות, חל איסור מוחלט על כלל הילדים המגיעים לתלמוד התורה להימצא בשום מקום מלבד בניין הת"ת והבית בו הם מתגוררים, כולל איסור הליכה לבתי הכנסת ואף לחבורות ערב, שם נוהגים ללמוד הילדים יחד עם חברי הכיתה.

בנוסף, אוסרים ב'עדה' על הילדים להימצא בפארקים השכונתיים, ואף נאסר עליהם לבקר בבתיהם של חברים אחרים, ואפילו יציאה למכולת, או לצורך חיוני אחר אסורה בשום אופן.

בהודעה שנשלחה למנהלי המוסדות נכתב בין היתר, כי "הניסיון הוכיח שנסגרו כיתות בכמה וכמה מוסדות, עקב מקרי חולי של אחד התלמידים, ואשר על כן, למען הרבות תורה של תשב״ר, אנו מחמירים על עצמנו, בתקנות חשובות"

יצוין, כי בשלב זה המתווה נועד לתלמידים מכיתה ו' ומעלה בלבד, ורק לבנים, כאשר בשלב זה בנות הלומדות בבתי הספר של העדה צפויים להישאר בביתם עד אשר תמצא הנוסחה המתאימה והבטוחה עליה שוקדים ב'עדה' בימים אלו על מנת לגרום לחזרתם ללימודים גם של בחורי הישיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר