'לימודים כעת - אסון'

מורה נחשפה כחולת קורונה; תלמידותיה ה'מיוחדות' יבודדו

עם החזרה המדורגת ללימודים במוסדות החינוך, אחד מהם - בי"ס במודיעין עילית - כבר נאלץ להיסגר בשל מורה שבאה במגע עם תלמידותיה והצוות, לפני שידעה כי נדבקה בנגיף הקורונה (חדשות,ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תלמידות בית ספר. אילוסטרציה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בית ספר במודיעין עילית הושבת בימים האחרונים, לאחר שנודע כי אחת המורות נשאית של נגיף הקורונה.

כידוע, עם הירידה בשיעור התחלואה בישראל, הוחלט להתיר את החזרה ללימודים במוסדות החינוך ולאפשר כך גם להורים לשוב לעבודה, בתקווה כי אף אחד מהתלמידים או עובדי ההוראה לא יתברר כחולה.

הראשונים להיפתח, על פי החלטת משרד החינוך, היו המוסדות של בעלי הצרכים המיוחדים, שהקושי עבורם להישאר בחיק משפחותיהם גדול במיוחד.

אלא שהתסריט ממנו כולם חששו, התממש: אגף בבית ספר במודיעין עילית, הייעודי עבור בנות מ'החינוך המיוחד', נסגר ימים לאחר שנפתח, בשל מורה חולת קורונה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר במורה המועסקת כ'סייעת' בכיתה ד', שבדיקת קורונה שערכה יצאה חיובית, וטרם שידעה על כך עבדה בבית ספר מוכר בעיר החרדית.

בבדיקה האפידמיולוגית שנעשתה התברר, כי ארבע תלמידות בוודאות היו בקרבתה של המורה החולה, בשתי קבוצות בהן לימדה, אך בשל החשש כי ישנן נוספות, הושבת כאמור בית הספר, ומורות ותלמידות רבות נאלצו להיכנס לבידוד.

מורה חרדית לנתניהו: אל תחזיר ללימודים (באדיבות המצלמת)

הורים לבנות הלומדות במקום מספרים כעת ל'כיכר השבת', כי המורה נדבקה ככל הנראה מבעלה שכבר ימים ארוכים חש ברע ושהה בשל כך בבידוד, וכי בדיקת חום שנעשתה תחילה למורה - כפי שנעשה לשאר הצוות - לא הראתה תוצאות בעייתיות.

"תלמדו ממה שקרה לנו", מסכמת בכאב אחת האמהות, ומוסיפה: "אני לא מבינה איך מתוכנן כעת המשך החזרה ללימודים ברוב מוסדות החינוך, כאשר זה עלול להסתיים באסון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר