הרשימה המלאה

אלו עשרות הישיבות שביקשו להצטרף ל'מתווה הקפסולות'

לאחר הפיילוט הראשוני, עולם הישיבות מתחיל לחזור למסלול. ישיבות ראשונות כבר פתחו את שעריהן על פי "מתווה הקפסולות" וישיבות רבות נערכות אף הן לפתיחת הישיבה | הרשימה המלאה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בחורי 'אור ישראל' חוזרים לישיבה, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: לאחר הפיילוט הראשוני, עולם הישיבות מתחיל לחזור למסלול. ישיבות ראשונות כבר פתחו את שעריהן על פי "מתווה הקפסולות" וישיבות רבות נערכות אף הן לפתיחת הישיבה.

ל'כיכר השבת' נודע על רשימה חלקית של עוד עשרות ישיבות שביקשו להצטרף ל"מתווה הקפסולות", חלקן יצטרפו כבר במהלך השבוע הבא. ביתר הישיבות בודקים כיצד יעברו הימים הראשונים על הישיבות שכבר פתחו כמו 'אור ישראל', 'סלאנים' ו'עטרת שלמה'.

השטייגען ב'עטרת שלמה' (באדיבות המצלם)

בין הישיבות שביקשו להצטרף למתווה של 'ועד הישיבות' ניתן למנות בין היתר את ישיבות 'פורת יוסף' בעיר העתיקה ו'פורת יוסף' בגאולה, וכן ישיבות 'נתיבות החכמה – וולפסון', 'קול תורה', 'באר יעקב', 'בעלזא' בחיפה, 'ויז'ניץ' בבני ברק, 'ויז'ניץ' באלעד, 'בית מדרש עליון', 'יד אהרון', 'ראדין' בנתניה, 'טשעבין', 'היכל יצחק לנדא', 'דעת חיים' ו'נתיב הדעת'.

ישיבות נוספות שבודקות גם הן את האפשרות להצטרף למתווה הן: 'דרך אמונה' לוד, 'רבינו חיים עוזר', חב"ד - טבריה, 'נחלת יוסף' ירושלים, 'תורת מנחם' נתניה, 'שכר שכיר', 'מעייני חכמה' - טלז סטון, 'עטרת יצחק' ירושלים, 'שבות יהודה' - הר נוף, 'נתיבות התורה' מבית שמש ו'באר מרדכי' מירושלים.

נציג המל"ל ב'אור ישראל' (באדיבות המצלם)

יצוין כי את מתווה הקפסולות בישיבות ניתן ליישם גם באופן שהמוסדות יחלקו את בית המדרש במחיצות אטומות למספר חללים, כשכולם משתתפים בתפילה אחת ושומעים קריאת התורה יחד.

לעומת זאת, אנשי הצוות יהיו קבועים לכל קפסולה, הם יוכלו להיכנס וללמד ולאחר מכן לחזור לביתם, בתנאי שאינם בקבוצת הסיכון או מעל גיל 60 ובהתאם להחלטת המוסד. רבנים מעל לגיל זה, ילמדו מביתם בלמידה מרחוק.

בחורי 'אור ישראל' חוזרים לישיבה, אמש (באדיבות המצלם)
בחורי 'אור ישראל' חוזרים לישיבה, אמש (באדיבות המצלם)
בחורי 'אור ישראל' חוזרים לישיבה, אמש (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר