עסקני סאטמר בלחץ

האם התגלו 13 חולי קורונה חדשים בסאטמר

האם נגיף הקורונה ממשיך להשתולל בבני ברק? לדברי בכירים בחסידות סאטמר בעיר, בימים האחרונים התגלו 13 חולי קורונה חדשים, כולם תושבי קרית סאטמר (עדכונים, קורונה)

שימי שפר | כיכר השבת |
מחלקת הקורונה במעייני הישועה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האם נגיף הקורונה ממשיך להשתולל בבני ברק? לדברי בכירים בחסידות סאטמר בבני ברק, בימים האחרונים התגלו 13 חולי קורונה חדשים, כולם תושבי הרחובות ישמח משה וקדושת יו"ט בעיר, כאשר חלק מהחולים הם אנשים מבוגרים.

בהודעה מיוחדת ששודרה בקו טלפוני פנימי של החסידות נשמע העסקן אושי שלומוביץ, כשהוא מזהיר את תושבי השכונה בנושא הנגיף, כאשר לדבריו, בעוד שישנה ירידה בשבוע האחרון במספר החולים בעיר בני ברק, לצערו זה לא המצב בשיכון סאטמר, משום שרק בימים האחרונים התגלו בקהילה 13 חולי קורונה חדשים.

עוד מציין שלומוביץ, כי בשיחה שערך עמו אמש ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין הוא התלונן על כך שברחובות השיכון התושבים אינם מקפידים על ההוראות, ואינם נשמרים מספיק, דבר שגורם בפועל לעלייה בתחלואה בשכונה.

"אנשים מסתובבים ומתפללים ללא מסכות, זה לא בושה לחבוש מסיכה כשמדובר בהצלת חיים, ואני מכיר משפחות שמתגוררים בשכונה, שאחד ההורים נדבק בנגיף, וילדי המשפחה ממשיכים להסתובב ברחובות ובחנויות, תוך כדי שהם מדביקים אחרים בנגיף ללא שהם עצמם מודעים לכך". אומר שלומוביץ, ומוסיף כי ישנם משפחות שביצעו בדיקות, וישנם כאלו שחשים תסמינים שעדיין לא הלכו להיבדק, ועליהם לדעת שהם מחויבים להישאר בבידוד.

"הנגיף לא יכול לחלוף כל זמן שהאנשים לא ישמרו על ההוראות וההנחיות. יש לנו כאן אנשים מבוגרים שברוך ה' עדיין לא חלו, ואנו לא יכולים לדעת כיצד הם יגיבו לנגיף במידה והם ידבקו חס וחלילה, ולכן מסיים העסקן בקריאה לתושבי השכונה כי מי שנאלץ לצאת מהבית שיעשה זאת רק עם מסיכה וכפפות תוך שמירת מרחק של 2 מטר בין אחד לשני.

יצוין, כי המספר בו נקב שלומוביץ אינו מוכר לגורמים הרשמיים בעיריית בני ברק שציינו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי לפי נתוני משרד הבריאות ישנם 2 נדבקים חדשים בשלושת הימים האחרונים, וכי בשיחה שקיים ראש העיר עם עסקנים בחסידות סאטמר הוא אכן ציין את נושא השמירה על ההנחיות והכללים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר