החששות התפוגגו

'לנדא' מצטרפים ל'מתווה הקפסולות' • צפו בהיערכות

לאחר החששות של ראש הישיבה לפתוח את הישיבה גם ב'מתווה הקפסולות', היום, השלימו בישיבה את ההיערכות ויפתחו "רק" 4 קפסולות - בעיקר של הצעירים • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ישיבת 'היכל יצחק' בראשות הגאון רבי ישראל לנדא, יצטרפו מחר (רביעי) לישיבות רבות שנפתחו בימים האחרונים לפי 'מתווה הקפסולות', והישיבה תפתח את שעריה ל-100 בחורים מתוך 340 תלמידי הישיבה, בהיכל הישיבה, בשכונת קריית היובל בירושלים.

ראש הישיבה הגר"י לנדא, הוא אחד מראשי הישיבות הבודדים שיצא בחריפות - בתחילת משבר ה'קורונה', נגד אלו שלא שומרים על הוראות משרד הבריאות.

לכן, יזם ראש הישיבה כי הישיבה תחולק לפי ריכוזיים בהם גרים בחורי הישיבה - בשטח פתוח עליו תואם מראש, לשם מגיעים ראש הישיבה או אחד מרבני הישיבה למסור שיעור, ובמהלך היום מתפלפלים התלמידים בשיעור הנמסר. אך כאמור, המתווה בוטל, ומחר התלמידים יחזרו להיכל הישיבה בירושלים.

"זו הסיבה", אומר אחד מתלמידי הישיבה ל'כיכר השבת', "שבישיבה נמנעו מלפתוח את זמן קיץ עד עכשיו, ראש הישיבה רצה להיות בטוח שהכל על פי התקנות המחמירות ביותר".

לפי המתווה החדש, כך נודע ל'כיכר השבת', ייפתחו מחר 4 קפסולות שכל קפסולה תכיל 26 בחורים, עם עדיפות לבחורים הנמנים על תלמידי השיעורים; א', ב' וג', ובמקום שנשאר, יבואו תלמידי השיעורים הגבוהים יותר.

מכתב הנהלת הישיבה לבחורים

בדומה לשאר הישיבות, גם ישיבת 'היכל יצחק' מחייבת את הבחורים להביא המחאה על סך 2,500 שקלים - שבמקרה והבחור יפר את אחד הנהלים, הכסף יחולט לטובת הישיבה.

לפי המתווה המדובר, אם הכל יעבור בשלום, כבר בחג שבועות הקרוב יוכלו תלמידי כל הקפסולות להתחבר ליחידה אחת, ולהיות וללמוד ביחד בשבועות.

מכתב הנהלת הישיבה לבחורים (2)
מכתב הנהלת הישיבה לבחורים (3)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר