משרד חדש

אורלי לוי-אבקסיס תכהן כשרה לחיזוק וקידום קהילתי

אחרי עיכוב של שעות, חתמה מפלגת גשר על ההסכם הקואליציוני עם מפלגת הליכוד, במסגרתו תמונה אורלי לוי-אבקסיס לשרה במשרד חדש שהוקם רק עבורה (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מפלגות הליכוד וגשר חתמו הלילה על ההסכם הקואליציוני, במסגרתו החלט כי אורלי לוי-אבקסיס תעמוד בראש משרד ממשלתי חדש: המשרד לחיזוק וקידום קהילתי.

המשרד החדש, יכלול תחומים שכיום מפוזרים בקרב שלל משרדי ממשלה אחרים, בעיקר פעילות המשרד לביטחון פנים.

המשרד לענייני חיזוק וקידום קהילתי יכלול תחומים ורשויות שנמצאים כעת בידי המשרד לביטחון פנים, ביניהם הרשות לביטחון קהילתי ועיר ללא אלימות, הביטחון האישי, קידום הנוער, אגף השיקום והקרן לחילוט מסמים.

בנוסף, המשרד יהיה אחראי גם על קידום פרויקטים והתעצמות במגזר הערבי, על הרשות למאבק בסמים ובאלכוהול ועל המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת.

כמו כן, לפי ההסכם הקואליציוני שנחתם מול הליכוד, לוי-אבקסיס תהיה חברה בקבינט החברתי-כלכלי וב"קבינט הפיוס" שיוקם בממשלה החדשה.

"הליכוד וגשר יגבשו עמדה משותפת בעניין חוקי תקציב המדינה שיידרשו בזמן הכנסת ה-23. התוכנית תכלול את חיזוק מערכת הבריאות, החזרת הצמיחה והאצתה, החזרת מפוטרים למעגל העבודה וצמצום פערים", נכתב בהסכם הקואליציוני.

בהתייחסות להחלת הריבונות הישראלית ביו"ש, חתמה סיעת גשר, כי היא "מתחייבת לתמוך בכל עמדה של ראש הממשלה המתואמת עם ארצות הברית, הנוגעת באופן ישיר או עקיף לעניין החלת הריבונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר