הנגיף פגע קשה

בנו של רפי שיינפלד מתחנן: "רק נס גלוי יחזיר אותו אלינו"

יוסי, בנו של איש החסד המוכר רפי שיינפלד, מעדכן על מצבו הנואש מבחינה רפואית לאחר שנדבק בקורונה, מספר על מעשיו הטובים הרבים ומפציר: "רק התפילות יעזרו לו" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רפי שיינפלד, במרכז התמונה (צילומים: זק"א ת"א)

כבר יותר מחודש, כפי שדווח ב'כיכר השבת', שוכב ר' רפי שיינפלד (59), איש חסד מוכר בבני ברק ואזור המרכז, אב ל-12 ילדים, כשהוא במצב קשה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה; כעת בנו יוסי מעדכן על מצבו הנואש מבחינה רפואית, ומבקש את תפילותיכם.

"חברים, ידידים, עם ישראל", פותח הערב (חמישי) הבן את פנייתו הפומבית. "לא כולכם מכירים את רפי שיינפלד. אמנם הוא אבי, אבל הרבה יותר מאבא; בעל חסד שלא מצוי כמעט, נותן את כל כולו למען האחר ברמ"ח איבריו ושס"ה גידיו, פשוטו כמשמעו - והכל שלא על מנת לקבל פרס".

"בימים אלו הוא נמצא במצב קשה מאוד מאוד, ורק נס גלוי יחזיר אותו אלינו. לא בשביל המשפחה לבד אנו מבקשים, אלא בשביל כל מאות המשפחות שהוא עוזר להם חודש בחודשו בסתר ובפשטות כשהעיקר בעיניו הוא להקל עליהם בשעות הקשות...".

תפילה לרפואתו

לדבריו, "'אתם יכולים לפעול למעלה', אמר לנו אתמול ד"ר נמרוד, מנהל מחלקת טיפול נמרץ באיכילוב, בה אבינו מאושפז כבר למעלה מחודש, והוסיף כי הרופאים לא מכירים משהו שיכול לעזור לאבא מבחינה רפואית... מצב הריאות גרוע ביותר: הן לא מצליחות להתרפא ולחזור לתפקוד".

"ויותר מזה הוא אמר לנו: 'אנחנו פתוחים לשמוע כל הצעה לטיפול ממקור מוסמך אחר'. תגידו אתם, אם זו לא תחושת אפסיות האדם ו'אין עוד מלבדו'?!".

ולסיום: "אל לנו להתייאש מדברי הרופאים! מה שכן נותר לנו, זה להמשיך להתפלל, להאמין ולקוות שאכן תהיה רפואה שלימה במהרה".

נא התפללו עבור הרב שיינפלד, אחראי גמ"ח לציוד אבלים בב"ב ומתנדב בכיר בזק"א תל אביב: חזקיהו רפאל אפרים בן שרה לאה, לרפואה שלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר