ממהרת מידי?

מירי רגב עוד לא נכנסה למשרד וכבר פיטרה את המנכ"לית

שרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב, הודיעה אמש למנכ"לית המשרד שנמצאת בחופשת לידה כי היא מפוטרת מתפקידה. המנכ"לית קרן טרנר מועמדת למנכ"לית משרד האוצר (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

שרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב, לא חיכתה להשבעתה וכניסתה למשרד והודיעה כבר אמש (חמישי) בשיחת טלפון למנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר אייל, השוהה כעת בחופשת לידה, כי ביום ראשון יחליף אותה מנכ"ל חדש מטעמה.

הידיעה על כך פורסמה על ידי טרנר עצמה שדיווחה לעובדי משרדה על ההודעה שקיבלה. על פי החוק, לא ניתן לפטר נשים במהלך חופשת לידה וסביר להניח שרגב הסתמכה על כך שטרנר אייל מועמדת לכהן כמנכ"לית משרד האוצר במקומו של שי באב"ד, שהודיע על עזיבתו, כך שהיא בכל מקרה תישאר כעובדת מדינה.

בהודעה לעובדי משרד התחבורה כתבה טרנר אייל: "השרה הנכנסת רגב התקשרה אליי ועדכנה אותי כי היא עתידה להגיע ביום א' למשרד עם מנכ"ל חדש". בכך מסתיימת כהונתה של טרנר אייל, שמונתה ב-2016 על ידי שר התחבורה לשעבר ישראל כ"ץ והייתה לאישה הראשונה בתפקיד.

רק אתמול זכתה המנכ"לית לשבחים משר התחבורה היוצא בצלאל סמוטריץ': "מאחורי המנוע שנקרא ממשלה יש עובדי ציבור מעולים ומסורים. למשובחת שבהם קוראים ‎קרן טרנר אייל, מנכ"לית משרד התחבורה התותחית שזכיתי לעבוד לצידה וללמוד ממנה את רזי המשרד. קרן אשת מקצוע מעולה, אנושית ומוכשרת ברמות על, מסורה כולה לאזרחים ומורידה לביצוע מקצועי את מדיניות המשרד. ‏בשם אזרחי ישראל אני מודה לך קרן, על התרומה שלך למדינה. היה תענוג לעבוד איתך. אני בטוח שעוד נפגוש אותך בצמתי עשיה והשפעה מרכזיים. תודה!".

טרנר הגיע למשרד התחבורה מאגף התקציבים של משרד האוצר, וכאמור כעת ייתכן שתחזור אליו לתפקיד המנכ"לית.

השרה מירי רגב הגיבה מאוחר יותר לדברים ואמרה: "אז בואו נשים סוף לספינים ולמסכת השקרים. דבר ידוע הוא שכל שר המגיע למשרד חדש ממנה את מנכ״לו שהוא איש אמונו, על מנת לקדם את תפיסת עולמו של השר הנכנס".

"אמש שוחחתי עם קרן טרנר שיחה אישית וטובה והודעתי לה על כוונתי למנות מנכ״ל חדש במשרד כמקובל, על מנת שלא תשמע זאת דרך התקשורת. בטרם שיחתי עימה פניתי לנציב שירות המדינה וביקשתי לוודא שכל זכויותיה תישמרנה. וכך יהיה".

"טרנר עשתה ועושה עבודה מקצועית וטובה במשרד התחבורה ואני מברכת אותה ומעריכה אותה על כך. אז לכל יפי הנפש והמצקצקים אולי ראוי גם הפעם פשוט לומר את האמת וקצת להרגיע, בוודאי לפני כניסת שבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר