צפו בעימות

ח"כ אשר חשף את הצביעות של לפיד: יו"ר יש עתיד התנגד למענקים לעצמאיים

הועדה המסדרת בכנסת בראשות ח"כ איתן גינזבורג, דנה היום בסוגיית החוק הנורבגי, במהלך הדיון לאור התנגדות יש עתיד, הוכיח ח"כ יעקב אשר את הצביעות של המפלגה • צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הועדה המסדרת בכנסת בראשות ח"כ איתן גינזבורג, דנה היום בסוגיית החוק הנורבגי. ח"כ יעקב אשר שנאבק כעת עבור חברו לסיעה, יצחק פינדרוס שיוכל להיכנס לכנסת במסגרת החוק, הסביר בלהט: "כדי לחוקק חוקים לטובת הציבור שנפגע מהקורונה ולטובת העצמאים צריכים שיהיו כמה שיותר חברי כנסת מכל הסיעות שיהיו פעילים בוועדות ולכן הממשלה צריכה לחוקק בהקדם את החוק הנורבגי ויפה שעה אחת קודם".

חברי הכנסת מהאופוזיציה שנכחו בדיון, אחמד טיבי, אלכס קושניר ובועז טופורובסקי התנגדו בתוקף לחקיקת החוק הנורבגי וטענו להפרת הסכם של הקואליציה שהבטיחה לדבריהם להעניק פטור מחובת הנחה להצעת החוק של האופוזיציה לתת דמי אבטלה לעצמאים.

ח"כ טופורובסקי תקף את הקואליציה בהתעלמות מהעצמאים ובסדר עדיפות מעוות של חקיקת החוק הנורבגי לפני הכל, לדבריו שרי האוצר והכלכלה מתעלמים מבעלי העסקים הקורסים - דבר שאינו נכון לכשעצמו כי חלקם הגדול קיבלו סיוע ומענקים.

בתגובה לדבריו הציג ח"כ יעקב אשר קטע מהארכיון שהוכיח שדווקא מי שהתעלם מהעצמאים ובעלי העסקים בכהונתו כשר האוצר היה יאיר לפיד הבוס של טופורובסקי, שהתנגד להצעת החוק של ח"כ דאז אילן גילאון , ומי שתמך אז בהצעה מתוך יש עתיד היה דווקא מאיר כהן שכיהן כשר הרווחה.

בסיום הדיון הועדה המסדרת אישרה בהצבעה את הגשת החוק לקריאה טרומית מחר במליאת הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר