צפו בדבריו

הגרש"ב סורוצקין: "ביום שהישיבה נפתחה נעצרה המגיפה"

"ביום שהישיבה נפתחה נעצרה המגפה", כך פתח ראש ישיבת עטרת שלמה את דבריו לבחורי הישיבה, בשיעור הראשון שנמסר לבחורים שיצאו מהקפסולות והתחברו בביהמ"ד (חרדי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת עטרת שלמה בראשון לציון - שהייתה הראשונה ליישם את 'מתווה הקפסולות', שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת'. החלו ללמוד היום (שלישי) בהיכל הישיבה, בתום שבועיים של שהות בקפסולות, ולאחר שהתברר כי בחסדי שמים אין אף בחור החולה בקורונה.

ראש הישיבה הגרש"ב סורוצקין נשא דברי הודיה לקב"ה בפני התלמידים ואמר: "אם אנחנו זכינו להיות המקום תורה היחידי שחזר לבית מהדרש היום בכל רחבי העולם, המקום תורה הראשון, ברור שהקב"ה מרעיף עלינו קיתון של אהבה, קיתון של ריצוי, קיתון של חיבה".

ה'שטייגען' היום, בהיכל הישיבה

"על זה בלבד מספיק להודות על שזכינו וזיכנו הבורא יתברך שהוא מראה עלינו ובפרט עלינו את גודל חיבתו ואהבתו לכל אחד ואחד מכם"..

עוד הוסיף הרב סורוצקין ואמר: "עברנו שבועיים נפלאות של התמדה, נפלאות של שקידה, נפלאות של קרבת אלוקים שבועיים מיוחדים שמכריזים שבאמת כל כולנו לריבונו של עולם. אני רוצה לציין עוד נקודה חשובה לשבועיים האלו מי ששם לב, מאותו יום שהישיבה נפתחה, המגיפה נעצרה, תסתכלו בימים, השינוי הגדול שקרה, זה מאותו יום שהישיבה שלנו נפתחה אז ברור מהי תורה מצלא ומגנא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר