"דומה לחנין זועבי"

צחק על העוזרת של דרעי; ונתבע ב-75 אלף

עיתונאי 'חדשות 13', עקיבא נוביק, העלה לאינסטגרם סטורי שהשווה חזותית בין העוזרת של השר אריה דרעי וחה"כ לשעבר חנין זועבי. וכעת העוזרת תובעת אותו ב-75 אלף (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נוביק (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לפני כחודש וחצי, העלה העיתונאי עקיבא נוביק מ'חדשות 13', סטורי הומוריסטי, המעלה דמיון בין העוזרת של השר אריה דרעי - מור עזיזי, לחברת הכנסת לשעבר מ'הרשימה המשותפת' חנין זועבי. את עזיזי זה לא הצחיק והיום (שלישי) היא הגישה תביעה על סך 75 אלף ש"ח.

בסטורי שנוביק פרסם, הוא העלה את תמונתה של עזיזי וכתב "יפה בעיני שחנין זועבי מתעלה על המחלוקות האידיאולוגיות ומגיעה לישיבת מפלגות הבלוק"

נוביק, שהעלה את הסטורי בהומור, קיבל תגובות על כך שזה פוגעני, והוא מחק את הסטורי, בנוסף, הוא גם הציע לעזיזי להתנצל על כך באופן פומבי ורשמי.

בכתב התביעה שהגישה נאמר: "אין צורך להכביר במילים על הפגיעה בתובעת, אישה דתייה עובדת מדינה, כאשר היא מדווחת לחברת הכנסת לשעבר זועבי, אשר מזוהה בעיני רבים מאוד כאנטי ציונית וכמי שחותרת תחת עקרונות מדינת ישראל וקיומה".

נוביק החליט לא להגיב על התביעה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "במענה לפניות כתבים- איני מגיב באשר לתביעה שהוגשה נגדי. כל שאלה יש להפנות לראש צוות ההגנה עו״ד ליעד ורצהיזר, או לאחד מעוזריה"

עורכת הדין ליעד ורצהייזר הגיבה:"אנו לומדים את התביעה ונגיש בהתאם כתב הגנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר