רשת 'וול דאן' מתחדשת ומחדשת:

סדרת נקניקיות משובחת, טלה צעיר לחג שבועות, ושני סניפים ברחבי הארץ

רשת הקצביות 'וול דאן' משיקה סדרת נקניקיות מ-100% בשר בקר, משובחת בטעמה וייחודית בכשרותה. וגם, שני סניפים חדשים יצטרפו בחודשיים הקרובים לרשת הקצביות (צרכנות)

סדרת הנקניקיות המשובחת מבית 'וול דאן' (צילום: הדס כהן)

לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "לראשונה בישראל ניתן למצוא נקניקיות נאכלות עם ציפוי הניילון שעליהן בכשרות כה מהודרת". וגם, שני סניפים חדשים יצטרפו בחודשיים הקרובים לרשת הקצביות שממשיכה לשדרג לאלפי לקוחות מרוצים את הצלחת

עם סיום משבר הקורונה והחזרה ההדרגתית לשגרה, גם ברשת הקצביות 'וול דאן' שמחים לבשר ללקוחות על החזרה לעבודה במתכונת מלאה תוך שמירה והקפדה על כל הוראות משרד הבריאות.

גם בתקופת המשבר המשיכה הרשת להעניק שירות ללקוחותיה באמצעות האון-ליין, כאשר אלפי משפחות נהנו מבשר ומוצרים נלווים טריים ואיכותיים עד הבית. למרות החזרה לשגרה והאפשרות להגיע עצמאית לקצביות קוראים ב'וול דאן' להמשיך וליהנות משירות האון-ליין המהיר, הזמין והנוח. "בימים חמים כאלה אנחנו מציעים לבצע הזמנות טלפוניות שיביאו אליכם את המוצרים הטריים עד לפתח הבית", קורא שמעון אסרף מבעלי המותג 'וול דאן', ללקוחותיו.

בימים אלו משיקה הרשת – הידועה באיכות הבשרים ובניקיון הקצביות, כמו גם בכשרות המהודרת ובשירות האישי - את סדרת הנקניקיות המשובחת מבית 'וול דאן'. הנקניקיות – כמיטב המסורת מבית 'וול דאן' - הינם מ-100% בשר, ללא חומרים משמרים, וללא שום תוספות. הסדרה כוללת נקניקיות צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ, וטעמי טלה, הניתנים לצלייה, בישול או טיגון. "לראשונה בישראל", מסביר אסרף את התלהבות הקונים שכבר הספיקו לחטוף את הנקניקיות מהמדפים, "ניתן לאכול את הנקניקיות עם הציפוי שעליהם - שקיות מעיים', מכיוון שהוא עשוי ממעיים צמחיות ואין צורך להפרידן מהמאכל".

סדרת הנקניקיות החדשה מצטרפת אל יתר המוצרים האיכותיים, הטעימים והטריים, שניתן למצוא על המדפים ובתוך המקררים בקצביות, ביניהם; מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל אירוע, כל ארוחה, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

לקראת חג השבועות, קורא אסרף ללקוחותיו להמשיך וליהנות משירות האון-ליין, להזמין בהקדם את המוצרים לחג, ולקבל אותם עד הדלת תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. כמו כן, מציע אסרף לקונים להדר בשמחת החג ולרכוש את מוצרי הכבש. "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח".

כזכור, לפני פסח הצטרף סניף חדש לרשת 'וול דאן' בשכונת רוממה בירושלים. כעת, ולאור הביקוש הרב בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת 'וול דאן' לבשר על פתיחתם של שני סניפים חדשים - בבית שמש ובמודיעין עילית - שיצטרפו בתוך כחודשיים למשפחת 'וול דאן', הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים ורוממה בירושלים, והסניף ברעננה המעניק שירות לכל אזור המרכז.

הקדימו הזמנותיכם:

טלפון: 02-5363335 09-8865833

ווצאפ: ירושלים – 052-7117344 054-7805770

בני ברק – 054-9950979

און-ליין: www.weldone.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר