עימות בקואליציה

נתניהו יפרוש? הליכוד נגד יועצו של בני גנץ

רונן צור, שייעץ בתקופת הבחירות לבני גנץ, העריך שהוא יכנס מוקדם יותר ללשכת ראש הממשלה, וזאת בעקבות פרישת נתניהו • בליכוד תקפו: "כנראה שהחום בלבל אותו" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)

רונן צור, היועץ של בני גנץ בתקופת הבחירות העריך היום (רביעי) כי גנץ יהיה ראש ממשלה מוקדם יותר מהתאריך הנקוב בהסכם הקואליציוני, שכן בנימין נתניהו יפרוש מתפקידו.

במהלך ריאיון ל"עושים צהריים" בגל"צ עם יעל דן אמר על גנץ, "יש עליות ומורדות אצל כל מנהיג בדרך שבה הוא נתפס בדעת הקהל ומה שאנחנו רואים זה דמות שמתבטאת בכנות רבה על הקשיים שבדרך ועל ההחלטות הקשות שהוא נאלץ לקבל".

"אני חושב שכאשר המחנה והציבור שומע מה עומד בבסיס אותן החלטות, מה עומד בבסיס אותן התלבטויות, על כמה הקשיים האלה משמעותיים, אבל הכוונות שלצדן הן כוונות אמת טובות - אז הוא יודע להעריך את זה".

היועץ האסטרטגי יוסי לוי אמר בראיון: "גנץ גרוע פי כמה מנתניהו, כי נתניהו את יודעת מה את מקבלת, את יודעת מי הוא, את יודעת שיש נגדו 3 כתבי אישום, את יודעת שיש את פרשת הצוללות. פה בא לך בנאדם יפה עיניים ונקי כפיים שמוליך שולל את הציבור".

היועץ של גנץ מסביר את הציוץ נגד טראמפ (ללא קרדיט)

בתגובה להערכתו של רונן צור כי נתניהו יפרוש, עלו במפלגת הליכוד למתקפה: "כנראה שהחום בלבל אותו, ממליצים לו לשתות מים קרים".

כזכור, בתקופת הבחירות היה רונן צור מוקד למתקפות של הליכוד, בתקופה שבני גנץ המריא לוושינגטון לפגישה עם הנשיא טראמפ, בעקבות ציוצים של צור נגד נשיא ארה"ב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר