המפיק מתחזק

עם כיפה לראשו: אלעד קופרמן התברך מהאדמו"ר

אלעד קופרמן, מבכירי תעשיית הטלוויזיה בישראל, שהתקרב לדת וחזר בתשובה, ביקר אצל האדמו"ר מביאלא - בית שמש, אותו הוא מכנה "מורי ורבי", וביקש ברכה להצלחה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
קופרמן אצל האדמו"ר (צילום: מני גירא שורץ)

אלעד קופרמן, מבכירי תעשיית הטלוויזיה בישראל, שהתקרב בשנים האחרונות לדת וחזר בתשובה, ביקר היום (רביעי) אצל האדמו"ר מביאלא - בית שמש, אותו הוא מכנה "מורי ורבי", כשהוא חבוש בכיפה לראשו.

קופרמן, המתגורר ברמת השרון, הגיע היום לבית שמש כדי לקבל את ברכת האדמו"ר, עמו הוא מתייעץ וביקש את ברכתו לפני יציאת סדרת הטלוויזיה החדשה שהפיק - "עוד ניפגש", שתשודר החל מיום ראשון הקרוב ב'כאן 11'.

"דבר חשוב מאוד להביא לחיבור בין יהודים", התבטא האדמו"ר בשיחה עם קופרמן. "כל יהודי הוא יהודי, תמיד ובכל מצב, לקרב בין נשמות זו זכות".

ל"כיכר השבת" נודע כי סבו של קופרמן, הרב אייזיק רובינשטיין זצ"ל, היה מתלמידיו הקרובים של בעל ה"חלקת יהושע" מביאלא, וכך נשמר הקשר בין צאצאיו של החסיד, לאדמו"רי ביאלא, לאורך עשרות שנים.

לפני כשבוע נחשפו ב'כיכר השבת' פרטים ראשונים על הסדרה 'עוד ניפגש' - מדובר על 5 סיפורים אמיתיים של חילונים שבן משפחתם חזר בתשובה, ובעקבות כך נותק עמו הקשר. כדי לחבר מחדש, הסכימו ה-5 להכנס להליך של 9 ימים, בו הם חיים במאה שערים, ובמהלך היום, מתלווים לאישיות חרדית, שמנסה בסופו של דבר לחבר בין הצדדים.

מתוך הסדרה (באדיבות כאן 11)

יוצרי הסדרה מקווים כי בפעם הראשונה, יוכל הציבור הכללי בישראל, להכיר מקרוב את החרדים עצמם, חייהם, משפחותיהם - בלי פילטרים וכותרות מסיתות.

מי שליווה את הסדרה בשנה האחרונה בייעוץ תוכן, לוקיישנים וסקאוטינג הוא מני גירא-שורץ, שבימי קורונה אלו משמש כיועץ למטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר