דיווח בעיראק: המנהיג החדש של דאעש נעצר

מנגנוני הביטחון של עיראק עצרו את יורשו של אבו בכר אל-בגדאדי בהנהגת ארגון המדינה האסלאמית (דאעש), עבד א-נאסר קרדאש - כך מדווחים כלי תקשורת מקומיים (אקטואלי)

(צילום: ללא)

ערוץ אל-מיאדין דיווח הערב (רביעי) כי מנגנוני הביטחון של עיראק עצרו את עבד א-נאסר קרדאש, המנהיג החדש של ארגון הטרור דאעש.

עבד א-נאסר קרדאש, מונה למחליפו של מייסד הארגון, אבו בכר אל-בגדאדי. טרם נמסרו פרטים נוספים על מבצע מעצרו של מנהיג ארגון המדינה האסלאמית.

שמו האמיתי של מנהיג דאעש שנעצר הלילה, הוא אמיר מוחמד עבד אל-רחמן אל-מאוולי אל-סאלבי. על פי ההערכות, בדאעש בכוונה פרסמו זהות בדויה שלו כדי שלא ייתפס - מה שככל הנראה לא הצליח להם.

המנהיג שנעצר הלילה, מונה לתפקיד שעות אחרי החיסול של מנהיג הארגון הקודם אבו בכר אל-בגדאדי, במבצע מיוחד במסגרתו פשטו הכוחות המיוחדים האמריקניים על המתחם בו שהה.

תיעוד מהמבצע לחיסול מייסד דאע"ש, אל בגדאדי (צילום: הפנטגון)

אל-סאלבי נחשב לאחד האידיאולוגים המשפיעים והקיצוניים ביותר בהנהגת דאע"ש, והוא בין הבודדים בהנהגת ארגון הטרור הרצחני שאינו ערבי.

בתקופה האחרונה, דווח מספר פעמים כי דאעש עושה קאמק בחסות הקורונה, ושב לפעילות בשטח גם בסוריה וגם בעיראק.

בשבועון של דאעש כתבו על הקורונה כי "חובה על המוסלמים מצד אחד להגן על עצמם ומשפחתם מהמגפה הזאת, אך גם לשחרר את האסירים המוסלמים מבתי הכלא, ולהגביר את הלחץ על הכופרים כדי שייחלשו עוד יותר ולא יצליחו לפגוע במוסלמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר