כשה'מזרחן' אירח בביתו טקס חתונה • צפו

איש התקשורת, ה'מזרחן' המפורסם צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של 'חדשות 13' - ערך השבוע בחצר ביתו חתונה לזוג צעירים המתגוררים בישוב בו הוא מתגורר (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

איש התקשורת, ה'מזרחן' המפורסם צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של 'חדשות 13' - ערך השבוע בחצר ביתו חתונה לזוג צעירים המתגוררים בישוב בו הוא מתגורר - גוש עציון.

מדובר בבחורה בשם אביבה המשמשת מידי פעם כ'בייביסיטר' על ילדי משפחת יחזקאלי, שהתחתנה עם בחור בשם אלעזר, אמריקאי שעשה עלייה לארץ ישראל לפני מספר שנים ולומד בישיבה, בן למשפחת רבנים באמריקה.

מי שסידר חופה וקידושין, היה הרב דניאל כהן, רב הישוב בת עין. הכלה הגיע לחופה על סוס כמנהג בת עין.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר צבי יחזקאלי: "החתונה הייתה אמורה להתקיים באולם מפואר לפני חודש, אבל בגלל התפשטות נגיף 'הקורונה' זה נדחה. זכיתי לערוך להם את החתונה בבית שלי, חברי המשפחה הכינו אוכל והיה שמחה ואור גדול".

לדבריו: "זה היה ממש קיבוץ גלויות, הוריו של החתן הגיעו בטיסה מיוחדת מארצות הברית ונאלצו להיכנס לבידוד ביתי בהתאם להנחיות משרד הבריאות לבאים מחו"ל".

לסיום הוא אומר: "הייתה סיעתא דשמיא גדולה, הם קיבלו את ברכת גדולי ישראל שעודדו אותם שהכל משמיים. חתונת הקורונה הזו הזכירה לי את החתונה שלי לפני למעלה מעשור עם 30 אנשים, מעט מוזמנים, אבל עם אור גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר