מעקב 'כיכר השבת'

לאחר כשבועיים: תלמודי התורה בירושלים נפתחו

לאחר מאבק שנמשך ימים ארוכים, מנהלי תלמודי התורה בשכונות שהוגדרו בעבר כ'אזורים אדומים', קיבלו אישור לפתוח את מוסדות החינוך. מחר: מתחילים לחזור לשגרה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

לאחר מאבק שנמשך ימים ארוכים, מנהלי תלמודי התורה בשכונות שהוגדרו בעבר כ'אזורים אדומים', קיבלו את האישור לפתוח את מוסדות החינוך. מחר (שני), המוסדות יתחילו לחזור לשגרה.

בשבוע שעבר ליווה 'כיכר השבת' את מאבק ההורים והמנהלים שדרשו לפתוח את מוסדות החינוך בשכונות שהוגדרו בעבר כ'אזורים אדומים', בלש מספר חולי קורונה גבוה לעומת מספר התושבים.

קראו עוד: החלטה שרירותית - הילדים החרדים נותרו בביתם

המנהלים וההורים זעמו על כך שאלפי ילדים נותרו ללא מוסדות חינוך, למרות שמספר החולים בשכונה ירד דרמטית עד כדי למספר נמוך לעומת השכונות החילוניות.

ראש העיר, משה ליאון, הבהיר כי בירושלים אין כעת שכונות אדומות, אך למרות זאת במשרד הבריאות התעקשו - ללא מתן הסבר - שגם שכונות שבעבר הוגדרו כ'אדומות' לא יוכלו לפתוח בהן את מוסדות החינוך.

ל"כיכר השבת" נודע כי בסוף השבוע קיבלו מנהלי תלמודי התורה אישור לפתוח את המוסדות ולאפשר לילדים החרדים לחזור לשגרת הלימודים.

כך גם ברשת 'בני יוסף', המנכ"ל חיים ביטון העביר הודעה למנהלי המוסדות כי לאחר התייעצות עם מועצת החכמים ויו"ר ש"ס, הרש אריה דרעי, הוחלט לאפשר את פתיחת תלמודי התורה בשכונות שהוגדרו בעבר כ'אדומות', תחת מגבלות משרד הבריאות.

מנהלי תלמודי התורה הודיעו אמש, מוצאי שבת, להורים כי הלימודים יחזרו בהדרגה החל ממחר. חלקם פתחו את שעריהם כבר הבוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר