הבוקר שאחרי הצנזור

'המודיע' פרסם את 'מכתב האחדות' עם חתימת הרבי מגור

מכתב האחדות של רבני ואדמו"רי המגזר החרדי שצונזר מ'המודיע', פורסם הבוקר - לאחר שהאדמו"ר מגור והאדמו"ר מסלונים חתמו על המכתב. היוזם: הגר"ב לאזאר (חרדים בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מכתב האחדות של רבני ואדמו"רי המגזר החרדי שפורסם אתמול (ראשון) בעיתונות החרדית עורר סערה, זאת לאחר שביטאון 'המודיע' לא פרסם את המכתב לעומת 'יתד נאמן' ו'המבשר' שפרסמו אותו, גל אחד עם סדר חתימות אחר, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת'.

הבוקר (שני) ביטאון 'המודיע' מפרסם את המכתב לאחר שנמנע אמש מפרסומו. מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי חתימתו של כ"ק האדמו"ר מגור שנעדרה מהמכתב אתמול, צורפה הלילה למכתב המדובר, שהבוקר כאמור הוא מתפרסם בעיתון לצד כתבה בעמוד שער.

המכתב כפי שפורסם ב'המודיע', הבוקר

ל'כיכר השבת' נודע כי המכתב, שמדבר על הצורך בהתחזקות בבין אדם לחברו בימי ספירת העומר ולקראת חג מתן תורה, נולד ביוזמתו של רבה של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר.

מדובר ביוזמה שנולדה בתמימות מתוך רצון להביא לאחדות וקירוב בין כלל המגזרים בצל מגיפת הקורונה, אלא ש"תקלה טכנית", כפי שבוחרים להגדיר אותה גורמים המעורבים בנושא, הובילה לאי החתמת כ"ק האדמו"ר מגור, הנחשב לאחד מבכירי האדמו"רים בהנהגת מועצת גדולי התורה.

כאמור, לאחר שנוספה חתימתו של הרבי מגור וחתימת האדמו"ר מסלונים, עיתון 'המודיע' פרסם הבוקר את המכתב בהבלטה, אך גם הוא שינה מסדר החתימות. האדמו"ר מגור מוקם שלישי בסדר הא'-ב', והאדמו"ר מבעלזא הוקדם לפני האדמו"ר מויז'ניץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר