"התעוררות גדולה"

האדמו"ר לשר: לא למשחקי הכדורגל בשבת

האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, מצטרף ליוזמת רב הכדורגלנים עמי פייקובסקי, להעברת משחקי הכדורגל משבת לימי חול • במכתבו, פנה לשר טרופר "שיהיה לעזר ולאחיסמך" (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו, מצטרף היום (שני) ליוזמה של הרב של הכדורגלנים עמי פייקובסקי, להעברת משחקי הכדורגל משבת לימי חול.

בשבוע שעבר יצא הרב פייקובסקי עם היוזמה יחד עם שחקני כדורגל מובילים בליגת העל, ובפנייה רשמית לשר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, קראו לו להעביר את משחקי הכדורגל לימי חול בכדי לשמור על השבת, וזאת על רקע המציאות הנוכחית כשבעקבות משבר הקורונה ישנן הנחיות חדשות באשר להתנהלות משחקי הכדורגל בישראל.

הבוקר הוציא הרב פינטו מכתב חיזוק לרב פייקובסקי. בו הוא כותב: "שמחה גדולה מילאה את ליבי שהרב הגדול מזכה הרבים, הרב עמי פייקובסקי, הראה לי שיש התעוררות גדולה למען שמירת השבת במשחקי הכדורגל בארץ ישראל, ובטוחני שהקב"ה שמח מזה מאוד ומלא כבוד מבניו היקרים".

הפגנת אוהדי כדורגל נגד משחקים בשבת. ארכיון (צילום: הכדורגל והשבת לכולם)

עוד כתב הרב פינטו: "ואמרו חז"ל 'אמר לו הקב"ה למשה: מתנה טובה יש לי בבית גנזי ושבת שמה, ואני מבקש ליתנה לישראל, לך והודיעם'. מהי אותה מתנה גנוזה? זו הנשמה היתירה שיש לאדם בשבת, שנמצאת במקום עליון, בבית הגנזים של הקב"ה, בעולם הבא שהוא עולם שכולו טוב, שכולו שבת. ואברך את כל העוסקים והשחקנים שעושים קידוש השם גדול, ואת כל השותפים שחפץ ה' בידם יצלח ובכל אשר יפנו יעלו ויצליחו".

לסיום פונה הרב פינטו רשמית לשר טרופר: "ואפנה בקריאת קודש לכבוד השר הנכנס מר חילי טרופר הי"ו שיהיה לעזר ולאחיסמך לקדש את שמו בעולם, ועל שמו יזכר בכל העולם קידוש שמו הגדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר