דורש ממ"מ המפכ"ל

אוחנה: "לבדוק מי השוטרים שאיימו על נתניהו"

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, פנה למ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, בבקשה שיבדוק מי הם השוטרים שלדבריו העבירו מסר מאיים לראש הממשלה, בנימין נתניהו (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אוחנה ומ"מ המפכ"ל (צילום: דוברות המשטרה)

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, פנה הבוקר (שלישי) למ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, בבקשה שיבדוק מי הם השוטרים שלדבריו העבירו מסר מאיים לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

אמש פורסמו דבריהם של בכירים בלה"ב 433, כשהתייחסו למתקפה של נתניהו דקות לפני פתיחת משפטו. בחדשות 12 הם צוטטו כי אם ידרשו, לא יהססו לפתוח בחקירה נוספת נגד רה"מ: "חוקרי להב 433 עשו עבודה מעולה, והתעלמו מכל הלחצים שניסו להפעיל עליהם. כך הם יפעלו גם אם היועמ"ש יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו. נקבל אותו בכבוד אך כמו בחקירות הקודמות שלו, רה"מ לא יקבל שום הנחה"

בתגובה, פנה הבוקר אוחנה למ"מ המפכ"ל בדרישה לחקור מי הם הקצינים שתדרכו את התקשורת: "גורם שכזה השולח איום כלפי ראש ממשלת ישראל פוגע בתדמיתה של משטרת ישראל, במעמדה ויוקרתה בציבור".

אוחנה ביקש מניצב כהן: "אבקשך לנקוט בכל האמצעים כדי לאתר את הגורם הזה, לרבות שימוש בפוליגרף".

אתמול התייחס נתניהו לדיווח בחדשות 12 ואמר: "האיום האנונימי של חוקרי המשטרה אמש בחדשות 12 לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו, הוא ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש ממשלה בישראל.

"האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר