ביום ה'יארצייט'

קמיסר חשף - ו'טיסת הפייק' לבעש"ט בוטלה

בפינת 'קשקוש בלבוש', בתוכנית הערב היומית של קמיסר ב'כיכר', קרא קמיסר לא להתפתות ולרכוש טיסה ל'שבועות'. היום, הודיעו המארגנים, כי 'החליטו' לבטל את הטיסה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מתוך התוכנית של קמיסר ביום ראשון (צילום ועריכה: יוחנן בלייך)

בתחילת השבוע, פורסמו בקבוצות הוואטסאפ החרדיות, כי הצליחו לארגן נסיעה לציון הבעל שם טוב באוקראינה עם תג מחיר מופרז. קמיסר חשף כי מדובר ב'טיסת פייק', והיום (שלישי), הודיעו "המארגנים", כי הטיסה מבוטלת.

כמדי ערב עולה קמיסר עם תוכנית ערב מעניינת בשם 'מחזלש"ים', כאן ב'כיכר השבת', בתוכנית יש לו פינה בשם 'קשקוש בלבוש', שם הוא חושף תרמיות או דברים לא נכונים - כל 'פייק ניוז'.

ביום ראשון, קיבל קמיסר הודעת וואטסאפ כמו חרדים רבים, המבשרים על נסיעה לשבועות למז'יבוז באישור הרשויות באוקראינה ומבלי שיצטרכו 'חובת בידוד'. יצוין, כי אצל הציבור החסידי, יש מנהג לנסוע לשבועות לבעש"ט - אז חל יום ההילולה שלו.

קמיסר קרא לציבור, לא להאמין להודעה הזו, והסביר למה אין סיכוי שדבר כזה יקרה במדינה המסוגרת.

לאחר הרעש שהפרסום עשה, היום החליטו המארגנים להודיע על ביטול וסגירת קבוצת הוואטסאפ הייעודית שנוצרה לשם הנסיעה.

בהודעה כתבו המארגנים: "בעקבות לחצים: הטיסה לשבועות אוקראינה בוטלה. אנו מצטערים להודיע לציבור הנרשמים שלא הצלחנו לקבל את האישורים הנכספים ואשר על כן לא תהיה הטיסה המתוכננת".

"נ.ב", כותבים אותם המארגנים, "היות וכל האשרות היו אמורות להתקבל ממשרד החוץ האוקראיני, ואחרי לחצים מגורמים במשרד הפנים האוקראיני על המשרד הנ"ל, נאלצו לבטל את כל האישורים. כמו כן: להסיר לזות שפתיים - לא נגבה שום דולר או אגורה שחוקה ממאות הנרשמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר