'רובין קשר ידיים ורגליים'

החשוד ברצח במלון: צעיר בן 18, מבני ברק

חוב כספי, הוביל לרצח המזעזע שבוצע בקור רוח בתוך חדר בבית מלון, כשאורחי הנרצח ששהו בו נקשרו על ידי הצעיר הבני ברקי בידיהם וברגליהם כדי שלא יברחו ויסגירו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד יעקב רובין, בן 18 מבני ברק, ונוריאל חג'אני, בן 24 מגבעת שמואל, בגין עבירה של 'רצח בנסיבות מחמירות'.

מדובר ברציחתו של מיכאל מילר, לפני כחודש וחצי, בחדר בבית מלון בת"א, שהרקע לו כפי שמתאר כתב האישום, הוא סכסוך בנוגע לחוב כספי שמילר היה חייב לחג'אני.

"במועד שאינו ידוע, לפני 17.4.20, קשרו הנאשמים קשר לגרום למותו של המנוח", מפרטים עורכי הדין רוזי כבאז ובן צור מפרקליטות מחוז תל אביב".

וכך זה אירע, לפי כתב האישום החמור: "בתאריך 18.4.20, בשעת צהריים, הצטיידו הנאשמים באקדח, חבלים וטלפון ייעודי, והגיעו למלון בו שהה המנוח ברחוב הירקון בתל אביב, תוך תיאום עמו. הם פגשו אותו בלובי, ועלו עמו לחדר במלון, בו שהו שני אורחים של המנוח".

"בהגיעם לחדר, שלף חג'אני את האקדח, והוביל את המנוח לחדר השירותים, שם ירה בו על דעת רובין בכוונה להמיתו. האורחים ניסו לצאת מחדר המלון, אך רובין מנע מהם זאת כשכלא אותם בחדר המלון".

קצין החקירה מתאר (צילום: דוברות המשטרה)

בשלב זה, מתאר כתב האישום, "חג'אני הצמיד את האקדח לראשם, השניים התחננו על חייהם ורובין קשר את האורחים בידיהם ורגליהם. מיד לאחר מכן ירה חג'אני ירייה נוספת במנוח - על דעת רובין - על מנת לוודא את מותו. כתוצאה ממעשיהם, נגרמו למנוח פצעי ירי בראשו, בצווארו ובכף ידו, ומותו נקבע במקום".

"הנאשמים עזבו את חדר המלון, לאחר שנטלו עמם את מכשירי הטלפון הניידים של האורחים, של המנוח והטלפון של המלון, עלו על האופנוע ונמלטו בנסיעה מהירה תוך מעבר ברמזורים אדומים".

בדרך מילוטם מזירת הפשע, עצרו רובין וחג'אני סמוך לגשר המכביה בפארק הירקון והשליכו את הטלפונים, "במטרה להעלים ראיות ולשבש את חקירת מעשה הרצח".

בבקשת המעצר כתבו הפרקליטים: "המשיבים ביצעו את המיוחס להם, לאחר תכנון מראש, בתעוזה, בקור רוח ובאלימות חמורה, כאשר בחדר המלון שוהים יחד עם המנוח אורחים נוספים. המשיבים תקפו את שני אורחים, איימו עליהם באמצעות הנשק וקשרו אותם באמצעות חבל בו הצטיידו מבעוד מועד. המשיבים פעלו ללא חשש או מורא, חדורי מטרה ונחושים לבצע את זממם: נטילת חיי אדם".

יצוין, כי בנוסף לעבירת הרצח, מואשמים חג'אני ורובין בעבירות של תקיפה בצוותא, כליאת שווא, איומים, שיבוש מהלכי משפט וניסיון להשמדת ראיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר