לאחר 4 ימים

איימן ספייה נכנס לסייע לאישה שנסחפה, טבע ומת

אחרי ימים של חיפושים, מצאו הצהריים את גופתו של איימן ספייה בעזרת מסוק משטרתי שזיהה גופת גבר המוטל ללא רוח חיים בחוף. איימן נסחף, אחרי שנכנס להציל אישה בים (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

גופתו של הרקדן הערבי בן ה29, איימן ספייה מכפר יאסיף, אותרה אחר הצהריים (רביעי) בחוף הבונים, לאחר ארבעה ימים של חיפושים.

לפני ארבעה ימים, נכנס ספייה לחוף 'נווה ים' בעתלית, כדי לסייע לאישה שנסחפה בתוך הים, על פי העדויות, הוא נכנס לעומק הים ומאז נעלמו עקבותיו, עד היום, כאשר קרוב משפחתו זיהה את גופתו ורופא קבע את מותו.

במשטרת ישראל מספרים: "היום, בשעות הצהריים העלינו מסוק שהצליח לאתרו סמוך לחוף הבונים ונציג המשפחה זומן על מנת להשלים את הליך הזיהוי. המשטרה ממשיכה ללוות את המשפחה גם כעת, ותמשיך ללוות אותה ככל שיידרש".

שעות ספורות טרם מציאת הגופה, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס בחשבון הפייסבוק שלו לאי מציאת גופת הרקדן וכתב: "כל דקה שעוברת מבלי למצוא את איימן ספיה הוא אפליה גזענית".

"לפני דקות המשטרה שלחה רק שני צוללנים רק שניים. לאחר שיחות טלפונים הבטיחו לי עוד ארבעה צוללנים תוך דקותף אבל גם זה לא מספיק. אני מלא בהערכה למאות צעירים המגוייסים בחוף וכל מי שעוזר לנו ללחוץ על המשטרה להקצות יותר משאבים".

במשטרת ישראל אומרים: "השקענו את מיטב הכוחות המבצעיים והיכולות הטכנולוגיות לשם איתורו, תוך שילוב מגוון יחידות מקצועיות שהתמקדו בסריקות לאורך רצועת החוף, מהאוויר, מהים והיבשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר