גל תחלואה

בר סימן טוב: "לא לפגוש את סבא וסבתא"

במסיבת עיתונאים חריגה שקיים מנכ"ל משרד הבריאות הוא קרא לציבור לחזור ולהימנע מלהיפגש עם סבא וסבתא ולשמור על ההוראות: 'עברנו לסוג של אופוריה ושאננות' (חדשות, ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
משה בר סימן טוב (צילום: פלאש 90)

במסיבת עיתונאים חריגה שקיים מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הוא קרא לציבור לחזור ולהימנע מלהיפגש עם סבא וסבתא ולשמור על ההוראות: "עברנו לסוג של אופוריה ושאננות".

בהודעת משרד הבריאות נאמר כי: "ישנה עליה חריגה יחסית במקרי ההדבקה ב-48 השעות האחרונות. ביממה האחרונה נרשמו 64 מקרים חדשים.

"במשרד הבריאות עוקבים אחר המספרים ומוקדי התחלואה השונים ומקיימים הערכות מצב כדי לשקול את הצעדים הנדרשים לצורך התמודדות עם העליה בתחלואה.

"המשרד שב וקורא לציבור לא להיכנס לשאננות ולהקפיד הקפדה יתרה על ההנחיות. הלך הרוח שהקורונה מאחורינו - אינו נכון".

במשרד קוראים לציבור לשמור על 3 הכללים: הייגינה, עטיית מסיכות וריחוק חברתי - 2 מטרים מאדם לאדם. אי שמירה על הכללים הם אחד אחד מהגורמים העיקריים לעלייה בתחלואה.

לדברי בר סימן טוב: "לצערנו, עברנו לסוג של אופוריה ושאננות. מבחינתנו קיבלנו צפירת אזהרה כדי לחזור ולהקפיד על הכללים. אם לא נעשה את זה - המציאות תאלץ אותנו לנקוט צעדים יותר קשים. גל שני הוא לא גזירת גורל, הוא תלוי אך ורק בהתנהגות שלנו".

בר סימן טוב הדגיש: "אנחנו רוצים לשמור על שגרה כלכלית. אנחנו מבינים שהפעילות הכלכלית והאישית חשובה, אבל מה שחשוב ממנה זה למנוע את התחלואה ולכן אנחנו בחשיבה מאומצת עם כלל גורמי הממשלה על הדרך שבה ניתן להגיע לנקודת האיזון שמצד אחד אנחנו נבטיח שליטה על התחלואה, ומצד שני נאפשר את השמירה על שגרת הפעילות הכלכלית שעבדנו קשה כדי להשיג אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר