תח"צ בשבת?

רגב במסר מרגיע לחרדים: 'בעד לשמור את השבת במדינה'

שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב, מצהירה עם כניסתה לתפקיד: "אני בעד שמירת הסטטוס קוו". כמו כן מעבירה מסר לשותפים החרדים כי בכל סוגיה - "אשב עם השותפים שלנו ונגיע להבנות" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
השרה מירי רגב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אחד המכשולים הגדולים של שר תחבורה חדש הוא הקמפיין החילוני להחדרת תחבורה ציבורית בשבת בערי ישראל. שרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב, מצהירה עם כניסתה לתפקיד כי היא "בעד לשמור את השבת". כמו כן מצהירה כי כל בעיה תיפתר יחד עם "השותפים שלנו".

שר התחבורה היוצא בצלאל סמוטריץ' לא חשש להביע בקול את עמדתו נגד תחבורה ציבורית בשבת ואף חטף על כך לא מעט ביקורת, בעיקר מהתקשורת. כעת, שרת התחבורה הנכנסת, מירי רגב, לא עושה חשבון ומבהירה בראיון ל'ידיעות אחרונות' כי היא בעד שמירה על הסטטוס קוו.

"בגדול אני בעד שמירת הסטטוס קוו. השבת היא יום מנוחה לא רק ברמה של אדם דתי אלא יום מנוחה סוציאלי. וביום מנוחה כזה אנחנו צריכים לאפשר לאנשים לנוח, לכל אחד להתכנס לתחביביו", אמרה רגב.

רגב נשאלה על חיילים שמתקשים להתנייד בשבת ממקום למקום והגיבה בממלכתיות כי "אני חושבת ששבת היא מתנה גדולה שניתנה על ידי העם היהודי לעולם כולו וכולם אימצו את זה".

רגב הוסיפה עוד, תוך שהיא רומזת שלא תעשה צעד בלי התייעצות עם השותפים החרדים: "אני מבינה את כל המורכבות והרגישות החברתית, הצרכים המשתנים. עם זאת, אני בעד הסטטוס קוו ואני בעד לשמור עליו. אם הסוגיה תעלה שוב על שולחני, אני אשב עם השותפים שלנו ונגיע להבנות. אני בעד לשמור את השבת במדינה יהודית כפי ששמרנו עליה לאורך השנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר