אז רגב אמרה על גנץ שהוא לא אפוי? • צפו

סערת ההתבטאות של השרה מירי רגב בראיון ל'ידיעות אחרונות', ממשיכה לעורר סערה, אך האם באמת היא אמרה על ראש הממשלה החליפי גנץ שהוא לא אפוי? • צפו (חדשות)

רגב ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90, וידאו באדיבות כאן 11)

סערת ההתבטאות של השרה מירי רגב בראיון ל'ידיעות אחרונות', ממשיכה לעורר סערה, אך האם באמת היא אמרה על ראש הממשלה החליפי גנץ שהוא לא אפוי, כנראה שלא.

בתוכנית 'מהצד השני', של גיא זוהר ב'כאן חדשות', הוא בדק מה אמרו באולפני החדשות על דבריה של רגב כנגד בני גנץ, ומה היא באמת אמרה בראיון.

מסתבר, כי רגב כלל לא אמרה שהוא לא אפוי, אלא שהמראיינים ניסו להוציא זאת ממנה בכוח, דבר שלא הפריע למגישי ועורכי 'החדשות' - להכריז כי זה מה שאמרה - "כלשונה". לאחר שפורסם הראיון חזרו בהם כלי התקשורת.

כזכור, רגב עוררה סערה בשבוע שעבר לאחר שיצאו כותרות הראיון אותו היא העניקה ל'ידיעות אחרונות', ושם היא אמרה על גנץ: "אני חושבת שגנץ לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

בנוגע לפריצה לטלפון הנייד של גנץ, שנחשפה על ידי עמית סגל בחדשות 12, אמרה רגב: "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש, ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים".

במפלגת הליכוד התנערו מדברי השרה רגב ואמרו בתגובה כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר