זלזל בקונספירציית השבבים

נתניהו: 'לא נאפשר פריצת משטרה לבתים פרטיים ללא צו'

ראש הממשלה התייחס לעליה במספר החולים ואמר כי היא קשורה לרפיון בהקפדת על כללי הזהירות; באשר לתאוריות המופצות ברשת הבטיח: "לא תהיה שום שתילת חיישנים, כולם יכולים להירגע" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו היום, בישיבת סיעת הליכוד (צילום מסך, ערוץ כנסת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לסערה שפרצה בעקבות פרסום תזכיר החוק והבהיר כי שוטרים לא ייכנסו לבתים פרטיים ללא צו.

"שוחחתי עכשיו עם השר לביטחון הפנים וסיכמנו חד משמעית - לא נאפשר פריצת משטרה לבתים של אנשים ללא צו. לא יהיה דבר כזה. נמצא את האיזון המתאים בין הצורך לאכוף את ההנחיות לבין הצורך לשמור על צנעת הפרט של אזרחי ישראל".

בפתח דבריו התייחס נתניהו לעליה בתחלואה והחשש מפני התפרצות גל שני של נגיף הקורונה: "יש עלייה בימים האחרונים בתחלואה, וזה קשור באופן מובהק לרפיון בכללים", אמר.

לדברי נתניהו, "אין אפס, הנגיף לא טס לבד באוויר, הוא מועבר מאדם לאדם. ככל המרחק קטן, הנגיף מתפשט. לכן, אנחנו נעשה שני דברים, הן בממשלה והן בכנסת, וזה קודם כל להדק את המשמעת מצד אחד, ומצד שני לפתוח את הכלכלה".

"השרים כאן, לרבות שר הבריאות והאוצר, הביאו שורת צעדים לפני הממשלה, ואנחנו פועלים לעשות את שני הדברים במשולב. הם חשובים".

נתניהו התייחס בין היתר לקונספירציות המופצות ואמר: "זאת הזדמנות לפוגג אגדה אורבנית מדהימה שאני או מישהו אחר מתכוון לשתול או להשתיל באופן תת עורי חיישנים לילדים או מבוגרים. תיאוריות הקונספירציה מגיעות לפעמים למקומות הזויים. אני לא זוכר דבר כזה".

"דיברנו על צעצוע לילדים, צמיד וולנטרי שכל אחד יכול לבחור אם לשים כדי לשמור על מרחק, עדיין לא פיתחו את זה ואני לא יודע אם יפתחו. בכל מקרה זה וולנטרי, זה בחירה, ולא תהיה שום שתילה של שום חיישן לאף אחד, כולם יכולים להירגע".

הוא הוסיף, "אנחנו לא מתכוונים להשבית את הפעולה של מוסדות המדינה. לא של הממשלה, לא של הכנסת, לא של בתי המשפט, לא של אף אגף. אגב לא עשינו את זה עד עכשיו ובשיא הקורונה הצלחנו להמשיך להפעיל את כל מוסדות המדינה ואנחנו נמשיך לעשות זאת. חשוב להבין את זה".

"יש לנו משימה משולבת - להחזיר את המשמעת כדי שנעצור את ההתפשטות הגיאומטרית של המחלה ומנגד לפתוח את הכלכלה ולהוסיף מקומות עבודה. אלה המשימות המיידיות שלנו ואני משוכנע שיש לנו יכולת לעשות את זה. אני מדבר עם מנהיגי העולם וכולם מסתכלים על מדינת ישראל בהערכה גדולה, כולל 4 מנהיגים שדיברתי איתם ב-24 השעות האחרונות שלוקחים מאיתנו דוגמה. עד עכשיו פעלנו בהצלחה ובואו נמשיך בהצלחה הזאת יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר