ביה"ח הפסיכיאטרי החליט

אחרי שנכבל למיטה והושפל: העצור ה'אלמוני' ישוחרר

שלושה שבועות של מעצר והשפלות, כולל קשירה למיטה ושהייה בתוך שלולית קיא, באים לסיומים בהחלטת וועדה בבית חולים פסיכיאטרי שדנה בעניינו של החרדי שנעצר בפריצה לקבר הרשב"י בל"ג בעומר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חדר בבית חולים פסיכיאטרי (צילום ארכיון: Noam Moskowitz/Flash90)

פרסום ראשון: "האלמוני המתפרע ממירון", שהיה עצור מזה מספר שבועות בתנאים משפילים, ישוחרר לביתו.

מהפרטים שהגיע ל'כיכר השבת' עולה, כי הבוקר התכנסה וועדה מיוחדת בבית החולים הפסיכיאטרי בו אושפז ה'אלמוני', ובתום דיון בעניינו החליטו חבריה להורות על שחרורו המיידי לביתו.

כזכור, הגבר החרדי נעצר יחד עם עוד 300 אנשים בהר מירון בל"ג בעומר, במהלך ההתפרעויות שאירעו במקום בעת שהמונים ניסו לפרוץ אל הציון, ובמשך ימים ארוכים הוחזק במעצר, כשהוא מסרב להזדהות.

המהומות במירון (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך ימי המעצר אף הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בגין "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו", וזאת בגין שני מקרים שאירעו בתחנת המשטרה אחרי מעצרו.

שלושה שבועות לאחר מעצרו, נשלח הצעיר לבדיקה ראשונית אצל פסיכיאטר, במהלכה הוא הוריד את הראש וסירב לשתף פעולה. במהלך הבדיקה, הצליחו לזהות מי העצור ה"אלמוני", בזכות DNA, אך אז התברר כי מדובר בבחור בעל אוטיזם והפרעות נפשיות.

כפי שדווח כאן מוקדם יותר היום, במהלך האשפוז, הוא הושם בחדר לבד כשהוא כבול למיטה עם ארבעה אזיקים בידיו וברגליו - ובמשך כשעה וחצי שהה בתוך הקיא של עצמו.

כאמור, כפי שמתפרסם כעת לראשונה, הוחלט היום לשחררו באופן מיידי מבית החולים הפסיכיאטרי לדירת מגוריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר