על מינוי הדיינים

צפו בשקד זועמת: נתניהו מכר הכל לחרדים

בדיון סוער במליאת הכנסת על הוועדה למינוי דיינים, החלה חברת הכנסת איילת שקד לזעוק על מה שנתניהו עולל לציונות הדתית, ועברה להתעמת עם חוטובולי ואבוטבול • צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

בדיון במליאת הכנסת הערב (שני), חברת הכנסת איילת שקד פתחה בנאום נזעם כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלטענתה מכר את הכל לחרדים וזרק את הציונות הדתית. במהלך נאומה התעמתה בחריפות עם חבר הכנסת משה אבוטובול ועם ציפי חוטבולי מהליכוד.

בתחילת דבריה הסבירה איך נתניהו מכר את הכל לחרדים, ואז עברה לדבר על: "ציפי חוטובלי את הולכת שולל את הציונות הדתית. אמרת לציבור 'אל תדאגו אני אדאג לציונות הדתית'. איך את נותנת את הועדה למינוי דיינים לחרדים?! חרפה".

"כמה אני בקמפיין הבחירות דיברתי בפני הציונות הדתית והסברתי שאם לימינה לא יהיה כוח פוליטי, נתניהו יקח את מה שחשוב לנו ויתן אותו לחרדים".

"והשרה חוטובלי את כנציגת הציבור הולכת שולל את ציבור הציונות הדתית כי אמרת להם 'אל תדאגו אני אדאג לצינות הדתית'. איך את נותנת שראשת הועדה למינוי דיינים תעבור ליידי החרדים?? איך את עושה את זה? חרפה! אין לי מילה אחרת".

שקד הוסיפה ואמרה: "אם לציונות הדתית לא היו 6 מנדטים לא היינו נותנים לזה לקרות. אנחנו בקואליציה לא היינו נותנים לדבר כזה לקרות, נלחמנו מלחמת חורמה על זה".

"נתניהו אמר אתם תלכו לאופוזציה תסתפקו ברסיסים ואני את הועדה למינוי דיינים אתן לחרדים. זו חרפה! אני מקווה מאוד שהציונות הדתית בפעם הבאה תהיה חכמה ותראה איך נתניהו הוליך אותם שולל ואיך אתם הולכתם אותם שולל. הציבור לא יסלח לכם!",

בשלב זה עברה שקד להתעמת מול משה אבוטבול על הוועדה למינוי הדיינים והמשיכה לתקוף את החרדים ונתניהו..

חוטובולי לא נשארה חייבת והשיבה לאחר מכן לשקד: "במשך שנים ניסיתם להיות חיקוי של הליכוד והיום פתאום אתם מזדעקים על סוגיות של המגזר".

"אתם אלה שהולכתם את הציונות הדתית שולל, לא הליכוד. הציבור לא קונה את הצביעות שלכם. לציונות הדתית יש נציגים נאמנים בליכוד והם נותנים בנו את אמונם פעם אחר פעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר