ארגון הבריאות העולמי

"אין סימנים שנגיף ה'קורונה' מאבד מכוחו"

ארגון הבריאות העולמי מסר הלילה כי למרות התחושה בעולם שעברנו את הקורונה, אין סימנים לכך שכוחות של הנגיף נחלש: "אין מידע שמראה שהנגיף משתנה" (חדשות הבריאות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ארגון הבריאות העולמי מסר הלילה (שלישי) כי למרות גל החום במדינות רבות ברחבי העולם והתחושה שעברנו את הקורונה, אין סימנים לכך שכוחות של הנגיף נחלש: "אין מידע שמראה שהנגיף משתנה".

מאיה ואן קרכוב, מדענית מטעם הארגון, אמרה הלילה: "אין מידע שמראה שהנגיף משתנה באופן משמעותי, מבחינת אופן ההדבקה או בדרגת החומרה של המחלה בקרב הנדבקים"

כזכור, משרד הבריאות עדכן אמש (שני) כי 98 אזרחים נמצאו חיוביים לנגיף הקוורנה במהלך היממה האחרונה. בסך הכל ישנם 2,006 חולי קורונה פעילים. 67 מהחולים החדשים אובחנו מאז שעות הבוקר.

על פי נתוני משרד הבריאות, 29 מהחולים מאושפזים במצב קשה ומחוברים למכונות הנשמה. 41 מהחולים מאושפזים במצב בינוני.

מניין הנפטרים לא השתנה ועומד על 285. עד כה, 17,169 אזרחים אובחנו כחולי קורונה. 14,878 חולים החלימו ו-1,901 מאומתים כנשאי הנגיף נמצאים בבידוד בבתי מלון או בבתיהם.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר אמש: "יש עלייה בימים האחרונים בתחלואה, כולכם ראיתם את זה. באופן מובהק זה קשור לריפיון מסויים בכללים. אין אפס, הנגיף לא טס לבד באוויר אלא נישא על ידי בני אדם ומועבר מאדם לאדם על ידי התעטשות או השתעלות או מגע.

"ככל שהמרחק קטן והמגע גדל, הנגיף גדל ומתפשט. אנחנו נדרשים לעשות עכשיו שני דברים שאנחנו עושים אותם בממשלה ובכנסת, וזה קודם כל להדק את המשמעת מצד אחד ומצד שני לפתוח את הכלכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר