באתר בניה

בני ברק: בן 30 נדרס למוות באתר בניה. צפו

כוחות הצלה הוזעקו היום לאתר בניה בעיר בני ברק, שם נדרס פועל למוות כתוצאה מפגיעת טרקטור • כוחות ההצלה ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: מד"א)

כוחות הצלה הוזעקו היום (שלישי) לאתר בניה בעיר בני ברק, שם נדרס פועל למוות כתוצאה מפגיעת טרקטור. כוחות ההצלה ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו.

מדובר מד"א נמסר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פועל שנפגע מטרקטור באתר בניה ברחוב לח"י בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 35 עם חבלת ראש קשה ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א עמוס זנזורי סיפר: "כשהגענו לאתר הובילו אותנו לטרקטור שבסמוך אליו שכב הפצוע, גבר כבן 35 כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אריאל אנגלרד ובני גריינמן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בפועל שנפגע מטרקטור תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר: "מבדיקה ראשונית עולה כי פועל עבודות בניין בן 30 נדרס על ידי טרקטור מסוג "מחפרון" באתר בנייה . גורמי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה במקום. דיווח הועבר כמקובל לנציגי משרד העבודה והרווחה".

(מד"א)
(מד"א)
(מד"א)
(איחוד הצלה)
(איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר