הקורונה במוסדות

גנים בבני ברק יושבתו, בגלל ילד חולה קורונה

ילד הלומד באחד הגנים של תלמוד תורה קרלין בבני ברק התברר כנשא של נגיף הקורונה. הנהלת המוסדות החליטה בגין כך להשבית את כלל הגנים, במקביל לבידוד חבריו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ילד בגן ילדים בבני ברק נמצא היום (שלישי) חיובי בבדיקת קורונה שערכו לו הוריו. בעקבות כך, חבריו ייכנסו לבידוד והלמידה בגנים אלו תושבת עד סוף השבוע.

מדובר בגן שמפעיל תלמוד תורה קרלין בעיר, ולאחר בירור - כך נמסר מהעירייה - עולה כי התלמיד החולה שהה בו יומיים בלבד, וחלפו כבר מספר ימים בהם לא שהה במסגרת הגן.

עם זאת, ההנהלה החליטה לנקוט בכל כללי הבטיחות ובמשנה זהירות כפול, ובהתאם לכך תלמידי כיתת הגן ייכנסו כאמור לבידוד מקוצר - עד ליום הלימודים האחרון בו למדו יחדיו.

כמקדם זהירות נוסף, ובתיאום עם אגף החינוך העירוני, משביתה ההנהלה את הלמידה בגנים עד לשבוע הבא, אך הת"ת כולו ממשיך בלמידה כרגיל.

מוקדם יותר הבהירה העירייה, כי בניגוד למידע שהופץ אודות תלמוד תורה בעיר, "אין מדובר במורה שחלה ולא בוטלו לימודים בתלמוד התורה. הנכון הוא, כי בן משפחה של אחד המלמדים זוהה כחולה מאומת, בהתאם לכך הוא נדרש להיכנס לבידוד".

"נכון לרגע זה ובהתאם להנחיות הרופאה המחוזית, למעט המורה, אין כל הנחיות לתלמידי הת"ת, והם ממשיכים בלימודים כרגיל", הפריכה עיריית בני ברק את השמועות בעיר החרדית.

כזכור, בתחילת השבוע היתה זו גננת, אף היא בבני ברק, המועסקת בשני גנים בשכונת רמת אלחנן, שנחשפה כחולת קורונה, ואף נזקקה לאשפוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר