צפו בתיעוד

סוכני נסיעות חרדים ערכו סיור בנתב"ג; "אנחנו מאוכזבים"

קבוצת סוכני נסיעות חרדיים ערכו היום סיור מודרך בנתב"ג בהובלתו של דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר • בשיחה עם 'כיכר' הם אומרים: 'אם להיות כנים - לא מעודדים' • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(באדיבות חו"ל מהודר)

קבוצה מייצגת של סוכני נסיעות חרדים, ערכו היום (שלישי) סיור מודרך בנמל התעופה בן גוריון שעומד יחסית שומם, על מנת לעמוד מקרוב על האתגרים בפתיחת השמים מחדש לתעופה.

את הסיור יזמו, דודי רובינשטיין ושמחי ויינברג, מקבוצת חו"ל מהודר, המאגדת בתוכה סוכני ויועצי תיירות חרדים, ובכירים בענף התעופה והתיירות מהציבור הכללי.

מי שליווה את הסיור הוא עופר לפלר, דובר רש"ת, שהדריך והדגים את ההיערכות המקיפה שנעשתה בטרמינל לקראת פתיחתו המחודשת בהתאם לתקינת טרמינל כחול.

לפלר הסביר וניתח את המצב במקצועיות ולמרות התקוות של הסוכנים - הוא לא נטע בהם אשליות מיותרות.

בדבריו, הסביר לפלר, כי מבחינת רש"ת, השדה מוכן לפתיחה ברגע זה לפי כל הנהלים, אך הבעיה היא במשרד הבריאות שלא נותן תאריך, כיוון ומתווה יציאה.

"רק משרד הבריאות שכח אותנו בטרמינל ולא משחרר תאריך כלשהו מתי נחזור לפעילות, כאשר הכל מוכן לפתיחת השדה, לפי כל הדרישות המחמירות ביותר", אמר לפלר.

כעת, מי שחשקה נפשו לטעום טעם חו"ל, יוכל לטוס ליוון ואף לקפריסין המצפה לשובם של הישראלים, ולעוד כמה מדינות ירוקות שיארחו את הישראלים בלי חובת בידוד.

דודי רובינשטיין ושמחי וינברג מסכמים ואומרים ל'כיכר השבת': "אם להיות כנים לא יצאנו מעודדים, עד שלא נראה נכונות והיענות של משרד הבריאות הדברים לא ממש יזוזו, הבנו שהדרך לפתיחת השדה עוד ארוכה, לא נותר אלא "לבקוע שערי שמיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר