"חייבים לשמור על התקנות"

רה"י לתלמידיו: "ה'קורונה' משתוללת במוסדות החילונים"

ראש ישיבת "באר התורה" שב וביקש מתלמידיו להיזהר ולשמור על התקנות, סיפר כי אצל החילונים המגיפה משתוללת וחשף כי באחת הישיבות התגלו ארבעה חולים כי לא שמרו על התקנות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לדרמן)

ראש ישיבת 'באר התורה', הגאון רבי גבריאל יוסף לוי, שפתח את ישיבתו המפורסמת 'באר התורה' לפי 'מתווה הקפסולות', הביע חשש גדול מפריצת התקנות והתרופפות בשמירת ההנחיות בקרב מוסדות החינוך, בעיקר במגזר החילוני, ואמר כי "זה לא גזירות ממשלתיות, לצערי יש ישיבות שפרצו את הגדרות".

"אנשים מזלזלים בתקנות והתוצאה שחשבו שלא תבוא הגיעה", פתח ראש הישיבה את דבריו. "חוששים מגל שני קשה, בשל התרופפות המשמעת חוששים שאפילו המשטרה לא תצליח להתמודד".

ראש הישיבה המשיך לתאר את המצב: "הנתונים לא מעודדים. שבוע שעבר 20 חולים ביום, זה קפץ ל-200. ובמוסדות שלמים עשרות ומאות חולים. בישיבות של הקפסולות הדברים נשמרו מאוד וב"ה היה בסדר.

"יש כמה ישיבות יחידות שפרצו את הגדרות וגרמו עוגמת נפש אדירה. היה אחד שהגיע מבחוץ כדרכם של הישראלים קפץ לקפסולה וסגרו את המקום".

הגרג"י לוי חשף: "דיבר איתי ראש ישיבה מסוים אמר לי: 'אל תספר לאף אחד, אבל גם כאן לא שמרו על התקנות והתגלו 4 חולים ואנחנו בבעיה קשה'".

ראש הישיבה הוסיף ופנה לתלמידיו: "מאוד הייתי מבקש, נמצאים פה בחורים נפלאים, הסכמתם להיכנס ולהסתגר כאן זה דרגה יפה ואנחנו מעריכים את זה, הקבוצה יצא בדוק שהיא בריאה.

"לטובתכם ולטובתנו חייבים לשמור על התקנות. כאב לי הלב על אותו ראש ישיבה שאמר לי משתדלים להסתיר את זה. זה לא גזירות ממשלתיות, זה בדוק ומנוסה. מוסדות החינוך החילונים הכל שם משתולל והישיבות ב"ה כמעט שאין פירצה. בואו נשמור על התקנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר