עימות סוער בישיבת מועצה

רובינשטיין קרא לתושבים: 'לא ללדת בבית החולים המפלה'

ראש עיריית בני ברק, קרא לתושבי עירו להחרים את מחלקת יולדות של בית החולים תל השומר לאור היחס המשפיל שהעניקו, לטענתו, לנשים חרדיות בשיא תקופת משבר הקורונה • צפו בעימות (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: איתי גדסי)

ישיבת מועצה סוערת התקיימה היום (רביעי) בעיר בני ברק, כאשר ראש העיר אברהם רובינשטיין קרא לתושבי העיר להחרים את מחלקת היולדות של בית החולים תל השומר לאור היחס המשפיל לדבריו בתקופת הקורונה לציבור החרדי.

רובינשטיין, ששיבח את פעילות ארגוני החסד, פיקוד העורף ובתי החולים שסייעו לעיר בני ברק, נקב בשמו של בית החולים תל השומר כמי שהפלה את המגזר החרדי בתקופת הקורונה.

לדבריו, "בתי חולים האירו לנו פנים. אבל בית חולים תל השומר הסתכל על תושבי בני ברק בצורה לא יפה, עכשיו הם קוראים לנו לבוא לשם. הוא בית חולים מובחר אבל היולדות, אם הם פונים אלינו – אני פונה לתושבי העיר לעשות חשבון נפש עם בית החולים".

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', נשים חרדיות שהגיעו למרפאות החוץ של בית החולים בתקופת השתוללות נגיף הקורונה, אולצו להמתין בחדר נפרד משאר האוכלוסייה.

כך הופרדו נשים מבני ברק ב'תל השומר' (צילום: אסתי רובינשטיין)

הכל החל כאשר הוטל סגר על העיר בני ברק, בפסח, ובעקבות כך החלה במספר בתי חולים תופעה של הפרדה בין תושבי ותושבות העיר החרדית לבין שאר האוכלוסייה, כאשר ההתייחסות לכל החרדים מבני ברק היתה כאל נשאי נגיף הקורונה.

בבית החולים טענו שהדברים השתנו לטובה ומסרו "אנו מתנצלים על המקרה, ומדגישים שוב כי חל איסור לקיים כל הפרדה בין המטופלים המגיעים אלינו לקבלת טיפול רפואי. המקרה טופל באופן מיידי".

"נמשיך לפעול על פי סטנדרטים גבוהים לבטיחות המטופלים, תוך שמירה על בריאות הצוותים הרפואיים, ציבור המטופלים והקהל הרחב", הוסיפו ב'תל השומר'.

בישיבת המועצה הערב סערו הרוחות עוד כאשר חבר המועצה שמחה שטיצברג המשמש גם כמנהל קשרי לקוחות של קופת חולים מכבי, הגן על מנכ"ל הקופה רן סער. פעיל ש"ס אבשלום אוחיון זעק לעברו קריאות ביניים, בתגובה, חנוך זייברט צעק: "הוא חצוף, תוציאו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר