קרב ציוצים

עימות נוסף בקואליציה: כחול לבן VS מירי רגב

סוער בקואליציה: אחרי הראיון שעורר סערה, בחשבון הטוויטר של מפלגת כחול לבן מתחו ביקורת על שרת התרבות לשעבר. מירי רגב הגיבה בציוץ: 'לא תוכלו למחוק את המהפכה' (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

שוב סוער בקואליציה: אחרי הסבב הראשון בין מירי רגב לבני גנץ, ההתכתשות של בכירים בליכוד מול שר המשפטים אבי ניסנקורן ודודי אמסלם מול יזהר שי - שוב מירי רגב מול כחול לבן.

זה התחיל בציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של מפלגת כחול לבן, בראשה עומד כידוע שר הביטחון בני גנץ. בציוץ עקצו את שרת התרבות הקודמת, מירי רגב.

"לראשונה זה שנים, כולם מבינים שיש אוזן קשבת במשרד התרבות בהובלת שר התרבות והספורט חילי טרופר. וזה לא רק שם, זה בכל משרד ממשלתי בו אנשי כחול לבן התיישבו. מחויבים לציבור, עובדים למען הציבור. רק התחלנו".

רגב, כעת שרת התחבורה לא נותרה חייבת והגיבה אף היא בטוויטר: "כחול לבן תפתחו את האוזניים: גם מסע החנופה לבייס שלכם לא ישנה את העובדות".

"לא תוכלו למחוק את המהפכה שהבאתי לעולם התרבות בישראל, עליה יעידו מאות הרשויות ומוסדות התרבות שפרחו בתקופת כהונתי אחרי שהודרו מעוגת המשאבים לאורך שנים. עולם התרבות והספורט בישראל היו מהראשונים בעולם שחזרו לפעילות בתקופת משבר הקורונה, כולל פתיחת הליגות. המתווה לסיוע הקורונה לעולם התרבות סוכם בתקופת כהונתי עם משרד האוצר. מקווה שבמשרד התרבות תהיה עשייה מעבר לגזירת הסרטים של הפרוייקטים שהובלתי. קצת צניעות וענווה לא תזיק לכם".

מירי רגב אמרה שגנץ לא אפוי? (באדיבות כאן 11)

כזכור, סערה התעוררה לפני שבוע לאחר שיצאו כותרות הראיון אותו העניקה רגב ל'ידיעות אחרונות', בו צוטטה: "אני חושבת שגנץ לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

בנוגע לפריצה לטלפון הנייד של גנץ, שנחשפה על ידי עמית סגל בחדשות 12, אמרה רגב: "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש, ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים".

במפלגת הליכוד התנערו מדברי השרה רגב ואמרו בתגובה כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר