תקרית חמורה בצאלים

סגן אלוף נפגע מירי של קצין אחר במהלך אימון; מצבו קשה

קצין צה"ל, בדרגת סגן-אלוף, נפצע מירי של קצין אחר במהלך אימון צבאי, בבסיס צאלים ופונה במצב קשה לבית החולים 'סורוקה' שם השתפר מצבו. האימונים בנשק בבסיס נעצרו ונפתחה חקירה (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בסיון תש"פ | 04.06.20
אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

קצין צה"ל, בדרגת סגן-אלוף, נפצע אמש (רביעי) מירי של קצין אחר במהלך אימון צבאי של קורס מפקדי פלוגות, בבסיס צאלים, שבדרום הארץ.

הקצין, מפקד צוות בקורס מפקדי פלוגות וגדודים, נפגע מהירי בפלג גופו העליון ופונה במצב קשה לבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, שם השתפר מצבו.

בבית החולים ציינו כי "אתמול בשעות הערב פונה במסוק לחדר הטראומה בסורוקה קצין צה"ל בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפציעת ירי בבטנו, במצב קשה.

"לאחר טיפול ראשוני בחדר הטראומה הועבר לחדר ניתוח, ולאחר מספר שעות של ניתוח הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבו השתפר הבוקר, הוא בהכרה, נושם בכוחות עצמו ויציב".

מדובר צה"ל נמסר כי מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, החליט על עצירת אימונים בנשק במרכז הלאומי לאימונים ביבשה עד להשלמת תחקיר התקרית.

עוד נמסר כי המשטרה הצבאית החוקרת תפתח בחקירת נסיבות האירוע.

התקרית החמורה, השבוע (צילום: מתוך טוויטר)

יצוין כי מדובר בקורס ובשטח בו אירעה התקרית שבה צעירים בדואים תקפו חיילי צה"ל, כשנתפסו כשהם מנסים לגנוב ציוד צבאי.

לפי התחקיר הצה"לי, הקצינים בגדוד ניסו לתפוס את הגנבים אך הותקפו בידי קבוצת מתפרעים שהגיעו לסייע לצעירים. המתפרעים הקיפו את הג'יפ הצבאי והתעמתו עם הקצינים, עד שאחד מהם ירה באוויר כאשר חש באיום ממשי על חייו.

לפני כחודשיים קצין צה"ל מחטיבת גולני נפצע באורח קשה מפליטת כדור בזמן תרגיל באזור חברון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר