בל"ד בבידוד

ח"כ סמי אבו שחאדה הודיע: נדבקתי בקורונה

ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת הודיע לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי התגלה חיובי לנגיף בבדיקת קורונה. בעקבותיו, כל הח"כים של בל"ד ייכנסו לבידוד (פוליטי)

ח"כ סמי אבו שחאדה (צילום מסך: מתוך טוויטר)

ח"כ סמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת הודיע הלילה (רביעי) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקת קורונה שביצע אמש - נמצאו תוצאותיו חיוביות לנגיף.

שחאדה, נכנס לבידוד לפני יומיים, לאחר שהתגלה כי נהגו נדבק בנגיף. קצין הכנסת פנה שלשום לכל הח"כים ועובדי הכנסת ועדכן אותם כי נהגו של אבו שחאדה שהה בכנסת ביום שלישי שעבר ועל כן מי ששהה בסביבתו צריך לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

ביום שני הוא שהה בביקור במזרח ירושלים בבית משפחתו של איאד אלחלאק שנהרג מירי שוטרים, ובסוף השבוע השתתף באירוע "לזכר משט המרמרה ולהסרת המצור על רצועת עזה" בנמל יפו.

בעקבות אבו שחאדה, כל חברי הכנסת של בל"ד ייכנסו לבידוד לאחר השתתפו עמו בביקור במזרח ירושלים.

"יש לנו רה"מ מדהים"; המתיחה של אבו שחאדה (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ סמי אבו שחאדה כתב בחשבון הטוויטר שלו: "קיבלתי לפני דקות ספורות את תוצאת בדיקת הקורונה שעשיתי היום - התוצאה חיובית. אני פונה לכל מי שהיה בסביבה הקרובה שלי בבקשה להיכנס לבידוד ולערוך בדיקה.

"אני מבקש מכולם להקפיד על הוראות משרד הבריאות, על כולנו להפנים שהמערכה עדיין לא הסתיימה. הוירוס קיים עדיין בינינו והחזרה כביכול לשגרה עוזרת לוירוס להתפשט בצורה גדולה ומהירה. מאחל המון בריאות לכולנו".

דובר הכנסת מסר כי בהתייעצות שקיים הקצין עם מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ, וראש הסגל של יו"ר הכנסת לילך שלי, הוחלט על קיומה של ישיבת הערכת מצב של הגורמים המקצועיים בכנסת הבוקר, וכן על התייעצות שתערך עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר