בעיר החרדית

התפרצות הקורונה: ארבעה חולים באותו בנין

עלה לשישה מספר החולים שהתגלו בימים האחרונים בעיר מודיעין עילית, בהם ארבעה באותו בנין - 3 בני משפחה אחת. חשש בקרב מתפללי בית כנסת מרכזי, בו התפלל חולה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ילד מגיע עם אביו לבדיקת קורונה בעיר, השבוע (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

התפשטות הנגיף: היום (חמישי) מגיע לשישה מספר חולי הקורונה שהתגלו לאחרונה בעיר מודיעין עילית, כאשר שלושה מהם הינם בני משפחה אחת, וחולה נוסף הוא שכנם לבנין.

אם עד כה, בהתפרצות הקורונה המחודשת, נרשמו כמה וכמה חולים בשכונת ברכפלד, כמו גם ברחוב נתיבות המשפט ('הגבעה הדרומית'), הרי שכעת היא מגיעה לראשונה לאזור הוותיק של העיר.

עיקר החולים החדשים מתגוררים כאמור באותו מקום, ברחוב שדי חמד שבשכונת 'הגבעה הצפונית'.

בתוך כך, דאגה רבה בקרב מתפללי בית הכנסת 'בית תפילה', מהמרכזיים והגדולים בעיר, מאז נודע כי בכיר בהנהלת תלמוד התורה 'נתיבות התורה' חלה.

למרות שילדי החיידר לא נשלחו לבידוד, כפי שדווח ב'כיכר השבת', משום שהחולה לא שהה בקרבתם, מתפללי בית הכנסת טוענים כי לשם הוא כן הגיע.

צוות בודקות בקופ"ח מאוחדת

יצוין, כי רוב מקרי הקורונה בשבוע האחרון נחשפו כידוע במערכת החינוך. נכון לשעה זו, מדובר על 286 תלמידים ועובדי הוראה שאובחנו כנשאי הנגיף, 10,005 תלמידים ועובדי הוראה שבבידוד ו-74 בתי ספר וגנים שנסגרו.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח על שתי תלמידות שאובחנו כחולות ב'הסמינר הישן' (מכון בית יעקב למורות) בירושלים, ובשל כך תלמידות רבות נשלחו לביתן, והן ממתינות כעת להוראות ממשרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר