תוכנית המאה

השר רפי פרץ: "יש בתכנית סעיפים שלא נוכל לקבל"

יו"ר 'הבית היהודי', רפי פרץ, התייחס לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ ולניסיון של ראש הממשלה לקדם את התוכנית. פרץ תמך אך הסתייג כי יש סעיפים שלא יוכל לקבל (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר רפי פרץ (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר 'הבית היהודי', השר רפי פרץ, התייחס לתוכנית המאה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ולניסיון של ראש הממשלה לקדם את התוכנית. פרץ תמך אך הסתייג כי יש סעיפים שלא יוכל לקבל.

לדברי פרץ: "אנו נמצאים בצומת דרכים היסטורי, תכנית המאה טומנת בחובה הזדמנות גדולה - הזדמנות להחלת הריבונות שלנו ביהודה ושומרון. חלום שחלמנו עליו מאז חבלי ארץ אלו שוחררו בשנת 1967".

פרץ דחה את טענות ראשי מועצת ישע שהתבטאו נגד נשיא ארה"ב: "הנשיא טראמפ הוא ידיד אמת של מדינת ישראל ואני בטוח שכוונותיו לטובת מדינת ישראל. הדבר הוכח בהכרה בגולן ובירושלים ובהעברת השגרירות האמריקאית לבירה.

"אך יש בתכנית סעיפים שלא נוכל לקבל|", הבהיר פרץ: "לא נקבל הקמתה של מדינה פלסטינית בשטחי מולדת. אתנגד לכל אזכור של הכרה במדינה פלסטינית בחקיקה שתבוא.

"לא נקבל הקפאת בנייה. מדינת ישראל שלחה את המתיישבים ואי אפשר לקבל מצב של חניקה של ישובים".

"זו הזדמנות פז שחייבים לנצל אך אל לנו לקבל החלטות שיגרמו לנזק לטווח הארוך למדינת ישראל ולערכים שלנו. נתמוך בהחלת הריבונות ונדחוף אותה בכל הכוח. ונתנגד לצעדים שיקדמו הקמת מדינה נוספת בין הירדן והים", סיכם השר לענייני ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר