דאגה בקרייה החסידית

כ-20 חולי קורונה חדשים ב"קריית צאנז"; הלימודים - בוטלו

דאגה בקרייה החסידית בנתניה לאור העלייה הדרמטית במספר החולים בשכונה, בעקבותיהם הוחלט לבטל את כל הלימודים בשכונה; בר סימן טוב הזהיר: "אנחנו בהתפרצות שהיקפה לא ידוע" (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דאגה בקרב תושבי קרית צאנז בעיר נתניה לאחר שמספר תושבים הולך וגדל נדבקו בנגיף ה'קורונה', זאת במסגרת מה שנראה כגל השני של הנגיף.

ל'כיכר השבת' נודע כי מספר החולים בקריה החסידית עלה בסוף השבוע והגיע כמעט ל-20 חולים - מתוך כ-900 משפחות המתגוררות בקרייה, זאת כמה ימים בלבד לאחר שדווח כי אברך מהחסידות, הלומד באחד מהכוללים בנתניה, נדבק בנגיף, והכניס כמה עשרות מחברי הכולל לבידוד מחשש לקורונה.

בעקבות המצב הוחלט אמש בצאנז כי על מנת שלא לקחת סיכונים מיותרים, כלל הלימודים בתלמודי התורה ובבתי הספר יבוטלו החל מהבוקר ועד להודעה חדשה.

יצויין כי בצאנז הקפידו מאד על ההנחיות לאורך כל תקופת הקורונה, אך שם מעריכים כי מקור ההדבקה הוא בתושבת השכונה אשר אינה משתייכת לחסידות צאנז, העובדת בבית חולים מחוץ לעיר, שנדבקה בקורונה, הדביקה את אחד מילדיה שהדביק ילדים אחרים וכך התפשט הנגיף בשכונה.

לפי משרד החינוך, 330 תלמידים ומורים אובחנו עד כה כחולים בנגיף, מרביתם מירושלים; 16,327 תלמידים ומורים שוהים בבידוד ו-111 בתי ספר סגורים, שהם פחות מחצי אחוז מכלל המוסדות.

הפרופסור הבכיר: החילונים מתנהגים פחות טוב מהחרדים

ימים ספורים לפני שעזב את תפקידו, התבטא בשבוע שעבר, מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב כי "הנחת העבודה לצורך היערכות היא שיש התפרצות כעת, שאיננו יודעים את היקפה".

מאז יום חמישי בערב, לפי משרד הבריאות, אובחנו בירושלים 42 חולים חדשים, בתל אביב 39 ובבני ברק 12 חולים חדשים. עם זאת, למרות העלייה במספר החולים, מספר המונשמים כתוצאה מהנגיף עדיין נותר נמוך, בחסדי השם.

מאז מוצאי השבת שעברה אובחנו 740 חולי קורונה חדשים ו-11 נפטרו מהנגיף.

הבוקר (ראשון) יובא "חוק הקורונה" לוועדת השרים לחקיקה, זאת לאחר שהחוק תוקן ורוכך בידי שר המשפטים אבי ניסנקורן, מחשש לחוק פולשני מדי הפוגע בפרטיות האזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר