מראשוני חולי הקורונה

אבל בתולדות אהרן: הגאון הרב שמואל אהרן סטריק זצ"ל

בבית החולים הדסה עין כרם הלך לעולמו הגאון הרב שמואל אהרן סטריק זצ"ל, מחשובי חסידי תולדות אהרן, לאחר שהתמוטט בפתאומיות בבית החולים, כשלשה חודשים לאחר שחלה בנגיף הקורונה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרב שמואל אהרן סטריק זצ"ל (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

בבית החולים הדסה עין כרם הלך לעולמו אמש (מוצאי שבת) הגאון הרב שמואל אהרן סטריק זצ"ל, מחשובי חסידי תולדות אהרן, לאחר שהתמוטט בפתאומיות בבית החולים, כשלשה חודשים לאחר שחלה בנגיף הקורונה, והוא בן 58 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו רבי גרשון זצ"ל, ובהגיעו לפרקו הוא נישא לבתו של הגאון רבי מאיר בראנדזדופר, בעל ה'קנה בושם' זצ"ל, והיה לאחד מחשובי תלמידי החכמים החסידות ומגדולי הגאונים שבה, ואף למד בחברותא עם המשפיע הנודע רבי צבי מאיר זילברברג.

רבי שמואל אהרן ז"ל חלה בנגיף בסמוך לחג הפורים, ולאחר שמצבו הדרדר הוא אושפז בבית החולים, שם היה מורדם ומונשם. לאחרונה, הוא החלים מהנגיף והתאושש, ואף הועבר למחלקת שיקום, שם שהה גם בשבת האחרונה.

הרב שמואל אהרן סטריק זצ"ל

אחד ממכריו מספר כי המנוח שוחח ביום שישי האחרון עם בני משפחתו ועם האדמו"ר מתולדות אהרן שדרש בשלומו, ובליל שבת אף עשה קידוש כרגיל, וכי בקרב בני משפחתו ציפו כולם שישוחרר בקרוב מאד מבית החולים, מה שגרם להלם ותדהמה לשמע הבשורה הקשה.

המנוח השאיר אחריו את בני משפחתו המורחבת ואת 13 הילדים, מתוכם את בתו האחרונה שעדיין לא נישאה, והלווייתו התקיימה הלילה בשעה 01:00 בשמגר, ומשם דרך בית המדרש תולדות אהרן להר הזיתים, שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר